51 Reacties
2 jaar geleden
Flexer, kan het zelf bepalen maar meestal 1 dag in de week! Soms een weekje niet en soms 2 dagen (12uur is t dan) verschilt een beetje waar ik zin in heb en of ik oppas heb 😊
2 jaar geleden
Nu 3 dagen totaal 26.5 uur en vanaf 1 oktober 2 dagen 18 uur. (Kinderopvang)
2 jaar geleden
Reactie op Miranda M
Wat doe je als flexer? Ben benieuwd. 🤗
Ik ben verpleegkundige haha. Hebben bij t bedrijf waar ik werk een flexpool. Hiervoor gewoon vast in een team gewerkt voor 24 a 32 uur
2 jaar geleden
Momenteel 32u incl een Master. Begin Volgend jaar is ie als het goed is klaar. Dan ga ik terug naar 24 uur.
Ik vind 4 dagen werken en een studie en een van 2,5 jaar en een van 1 jaar heel pittig. Dus kan niet wachten om het even rustiger aan te gaan doen voordat ik een complete burnout krijg. Je snapt dat thuis de boel best ontploft is op dit moment😅
2 jaar geleden
Ik werk 2 dagen (18 uur) deze 2 dagen gaat ze naar de opvang. De andere dagen is ze bij mij thuis.
2 jaar geleden
Ik heb een tijdje ouderschapsverlof opgenomen waardoor ik 24 uur werkte, maar sinds de jongste een 7 maanden is werk ik weer 32 uur. Ik vind mijn werk erg leuk en ik kon een mooie stap in mijn carrière maken dus ik ben er blij mee. Een blij mens = een leukere moeder 🙂
2 jaar geleden
Eerst werkte ik 38 uur verdeeld in een schema 4 om 5 en nu 36 in een schema van 4, 4 en 5. Mijn man is maandag thuis, dinsdag en woensdag gastouder, donderdag ben ik er en vrijdag mijn ouders. Die ene zaterdag die ik werk is mijn man er of iemand anders van de familie: opa, oma, oom, tante, enz. Als mijn man ‘s avonds nog weg is voor z’n werk ben ik er voor mn zoontje.
2 jaar geleden
Werken jullie dan alle dagen gelijk achter elkaar of verdeeld over de week
2 jaar geleden
Werken jullie dan alle dagen gelijk achter elkaar of verdeeld over de week
Ik werk op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag. Ik zou liever de woensdag vrij zijn, maar op dinsdag is er geen plek op het kdv. Wanneer mijn oudste naar de basisschool gaat (hij is nu 2,5) zal ik de woensdag middag en vrijdag middag vrij zijn.
2 jaar geleden
4 dagen op papier maar ik werk de ene week 3 dagen de andere 4 dagen. Ik heb 1x per 2 weken op donderdag ouderschapsverlof