38 Reacties

één jaar geleden

Lekker doen, jij weet wat het beste is voor je kindje! ❤️ hier ook nogsteeds 1 flesje savonds, ook 18 maanden. Ik heb zoiets van ik geniet er nu nog samen met haar van, mn oudste dochter dronk met 8 maanden al geen flesje meer.. voor dat je het weet is die tijd voorbij🥰

één jaar geleden

1 fles alleen voor het slapen gaan savonds. Verder smorgen bij het ontbijt warme soja melk in der beker en smiddag idem.

één jaar geleden

Wij zijn met de 1 jaar al gestopt met de fles. Ik zou zeggen als hij weer vraagt zou ik het gewoon geven. Evt met minder poeder tov het water wat zou moeten.

één jaar geleden

Wij zijn met 13 maanden gestopt met de laatste fles in de avond. Ze kreeg een poosje gewone melk voor het slapen gaan, maar die krijgt ze ook niet meer omdat ze er niet meer naar vroeg. Ze krijgt nu in de morgen en middag gewone melk.

één jaar geleden

Savonds voor het slapen gaan nog 1

één jaar geleden

We hebben er trouwens al wel kleinere flesjes van gemaakt; In de middag 120cc/2 schepjes In de avond 180cc/6 schepjes

één jaar geleden

Hier nog 1 a 2 flessen 's nachts van 210+7. Met de fles geven voor het naar bed gaan kwam hij nog veel vaker. Hopelijk gaat hij het doorslapen snel snappen en kunnen die flessen 's nachts eraf.

één jaar geleden

Bij de oudste overigens tot 24 maanden een fles poedermelk gegeven. Koemelk uit de fles wilde ze echt niet, maar voor het slapen een fles werd zeer gewaardeerd. Toen ze twee werd hebben we gezegd dat ze geen fles meer kreeg en dat vond ze toen prima.

één jaar geleden

Hier de ochtend fles 200 water met 6 schepjes. met vitamine d erin. Maar die hou ik nog wel even erin want wij zitten vaak voor 7 uur in de auto. Dus hij eet pas bij de oppas brood. En de avond fles is gewoon melk met pap. Krijgt die 240 . Maar die eten we steeds minder.. we laten steeds vaker iets staan alvast.

één jaar geleden

Wij geven sinds onze dochter 1 jaar is nog een klein flesje van +/- 120ml voor het slapen gaan, rond 19.00uur. Zijn toen wel over gestapt op een flesje warme (halfvolle) melk. Nu is ze 'snachts onrustig, slaapregressie? Dus krijgt ze 's nachts ook een klein flesje, dan slaapt ze gelukkig snel weer door, anders is het drama.

één jaar geleden

Hier ook nog een flesje van 120ml voor het slapen. Onze dochter drinkt overdag niet graag melk uit een beker en zo krijgt ze extra zuivel binnen. Ze is ook heel klein dus wat extra voedingsstoffen kan volgens de diëtist geen kwaad. Ze adviseert ons poedermelk te blijven geven totdat ze 2 is, ipv gewone melk. Maar dat komt dus doordat ze heel klein is en poedermelk beter is afgesteld op de behoeften van een kind dan koemelk. We zijn van plan te stoppen met de fles wanneer ze 2 wordt.

één jaar geleden

Onze dochter krijgt elke ochtend nog een flesje met 5 schepjes. Ik vind het wel makkelijk omdat wij thuis bijna geen melk drinken. Ze krijgt haar zuivel binnen dmv dat flesje en een schaaltje yoghurt.

één jaar geleden

1 keer voor het slapen gaan 250ml opvolgmelk. Ze drinkt het heel graag dus deze blijf ik voorlopig geven.

één jaar geleden

geen poeder, wel gewone melk uit fles twee per dag, voor t slapen.

één jaar geleden

Toen ze één jaar werd meteen gestopt met melkpoeder en gewone melk gegeven. Met het ontbijt en lunch krijgt ze een glaasje en s avonds voor het slapen gaan yoghurt.

één jaar geleden

Hier voor t slapen gaan nog wat voeding, verder gewoon melk water of ranja overdag

één jaar geleden

Hier s’avonds voor t slapen gaan een fles (180+6) opvolgmelk 2.

één jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Hier de ochtend fles 200 water met 6 schepjes. met vitamine d erin. Maar di ...
Wat slim om de vitamines in de fles te doen!

één jaar geleden

Hier een slechte eter. Hij drinkt 's morgens nog +/-120 mL, 's avonds nog 180 mL. Het was een heel lange periode een stuk meer, maar hij heeft de laatste tijd (nog) minder honger, dus komt hij nu toe met die hoeveelheden. Hij wil geen melk uit een beker en water uit een beker drinkt hij maar kleine beetje. Dus wij zijn blij dat hij toch nog wat vocht binnen krijgt via zijn fles 🙂

één jaar geleden

Iedere avond nog een flesje melk hier