46 Reacties

3 jaar geleden

0.48mm

3 jaar geleden

Rijstkorreltje van 6.5mm op 6+1

3 jaar geleden

Als je je zorgen maakt, vraag het je verloskundige. Het lijkt me prima, ik las op internet (ik dacht in deze app) bij week 6: 3 mm. Ergens anders las ik bij 6 wkn: 5 mm. Het verschilt waarschijnlijk per embryo en is vast ook moeilijk om precies te meten. De echoscopiste gaf aan dat ze vanaf 7 mm kunnen berekenen.

3 jaar geleden

4,44mm

VRIEND

3 jaar geleden

5.2 mm op 14-01-21 volgens de meting 6+0 weken 6.4 mm op 21-01-21 14.2 mm op 29-1-21 volgens de meting 7+5 weken

3 jaar geleden

Bij mij was t 9,1 met 6w6d

3 jaar geleden

Ik was 6.5 weken (teruggezet dacht zelf dat ik 7.6 weken was en werd gemeten op 8.1 mm

3 jaar geleden

4.6 mm met 6+0 wk

3 jaar geleden

5,98 mm bij 6+2🥰

3 jaar geleden

Ik was ook heel erg bezig met goede afmetingen, vandaag zei de gynaecoloog tegen mij dat dit eigenlijk helemaal niet goed te meten is zo vroeg, dus daar moest ik me absoluut niet druk om maken. 😊

3 jaar geleden

6 mm

3 jaar geleden

7.1mm op 6+3

3 jaar geleden

3,65 mm bij 5+4 dacht zelf 5+5 te zijn. Dit was vorige week donderdag en as donderdag mag ik weer dan ben ik 6+4

3 jaar geleden

Dank voor alle reacties, ligt dus gemiddeld ver uit elkaar allemaal. Morgen 2e hopelijk is het goed gegroeid

3 jaar geleden

0.48mm

3 jaar geleden

Ik had 2 meting tijdens mijn eerste echo 6+2 6,8 mm en 6+5 8,3mm. Best een verschil nog.

3 jaar geleden

Ik las in "hét zwangerschapshandboek" ook dat er verschillende metingen zijn: in apps en boeken worden vaak de afmetingen van hoofd tot teen gegeven, terwijl de verloskundige van hoofd tot stuit opmeet. Dat kan dus nogal schelen!

3 jaar geleden

Ben vandaag geschat op 6w4d en kleine was ongeveer 7,6mm

3 jaar geleden

Volgens mij bij mij was het 5,5 mm... nu ruim 10 weken en het groeit gewoon prima. Op elke site staat ook weer iets anders. Ik denk dat ook geen enkele baby hetzelfde is qua lengte bij de geboorte. 1 mm verschil is zo klein.... ik zou je er niet te druk om maken. Je hoort t vanzelf wel als t niet goed is van de verloskundige :)

3 jaar geleden

Op 6w+6 dagen 8,9mm