46 Reacties

3 jaar geleden

Ik vind het zo jammer dat ze bij onze eerste echo geen meting deden. Dit verbaasde mij heel erg, de vorige keren werd er elke echo gemeten. Mijn metingen van toen kwamen ook niet overeen met de gemiddelden op het internet en in boeken. Eerste hebben we helaas verloren en de tweede loopt gezond en wel rond, groter dan gemiddeld.

3 jaar geleden

Op 6+1 was mijn rijstkorrel 5.8 mm

3 jaar geleden

Metingen zo vroeg zijn heel moeilijk en erg onbetrouwbaar. Ik zat eerst op 8+1 en toen ze t apparaatje beetje bewoog op 8+3 19,4mm Met termijnecho is er veel meer duidelijk

3 jaar geleden

6 weken en 5 dagen en de vk kwam uit op 0,80 cm

3 jaar geleden

Bij mij 6+6 en 0,9 cm. Volgens echoscopiste was dat precies wat het moest zijn.

3 jaar geleden

Ik had gister dan een echo ivm bloed verlies ik ben 7,1 en gister was het embryo precies zoals het moest zijn met kloppend hartje en ruim 1 cm zei de verloskundige. Geen idee wat het zou zijn geweest een week geleden omdat ik geen vergelijkingssite materiaal heb 😉 Groetjes

3 jaar geleden

7,1 mm was het tijdens mijn eerste echo ik was daar 6+3

3 jaar geleden

Op 7+1 1.2cm heeft ze gemeten maar over 4 weken kunnen ze pas echt goed meten en je wat meer zekerheid geven hoe ver je echt bent en de uitgerekende datum 😊😊

3 jaar geleden

Mijne was al 9,1 mm met 6 w en 6d

3 jaar geleden

9 mm met precies 7 weken. Weet niet of je er iets aan hebt 😊

3 jaar geleden

7+4, was 12,7 mm

3 jaar geleden

Iets minder dan 5 geloof ik, maar zegt nog niet zoveel hoor! Niet druk maken 💪🏼

3 jaar geleden

Mijne was met 5+5, 4mm

3 jaar geleden

Je weken worden toch geschat op het aantal mm bij 6 weken? Hoeveel mm ‘meten’ ze en zo komt er een geschatte weken uit

3 jaar geleden

Ik bedoel dit zegmaar

3 jaar geleden

7+4 13,0 mm

3 jaar geleden

Reactie op anoniem_x

Je weken worden toch geschat op het aantal mm bij 6 weken? Hoeveel mm ‘mete ...
De echoscopiste gaf aan dat ze vanaf ca 7 mm aant weken kunnen berekenen, daaronder nog niet

3 jaar geleden

Maak je je nog zorgen? Volgens mij is het vrij normaal. Ons kindje was 5mm bij 6+1. Op internet lees ik tussen 3-5 mm bij 6 weken. Verschilt vast per kind en ze groeien zo enorm hard. In een week is het soms meer dan verdubbeld

3 jaar geleden

Na 1 week en 5 dagen goed gegroeid gelukkig. 1,7 cm 8 week 1 dag!!

3 jaar geleden

Gister echo gehad met 6+4 weken en het kindje was 7,4 mm