9 Reacties

één jaar geleden

Oh en ze krijgt sowieso altijd nog yoghurt met havermout en kaneel als toetje. Eet ze ook altijd.

één jaar geleden

Die van mij eet: bak havermout, cracker,2 boterhammen, Shake van kwart avocado/banaan/soya melk/spinazie en als avond eten de helft van mijn portie ongeveer. Ik weet een vol bakje whatever (pasta/pad thai/etc) en hij iets meer dan een half bakje. Misschien smiddags 2 boterhammen geven ipv 3? En 1 banaan?

één jaar geleden

Reactie op kkeller

Die van mij eet: bak havermout, cracker,2 boterhammen, Shake van kwart avoc ...
Ik vind n shake een goed idee voor de groenten! Die krijgt ze nl het minste binnen. Je doet het door de blender/staafmixer en hoe eet je zoontje het vervolgens?

één jaar geleden

Hier sochtends 1 boterham en 200ml soja melk, tussendoor fruit, smiddags 1 a 2 boterhammen en 200ml soja melk, smiddags knijpfruit tussendoor en maisvinger, savonds 4 eetlepels groente, 4 eetlepels, pasta/aardappels of rijst en 2 eetlepels vlees en nog 100ml soja yoghurt na het avondeten en voor het slapen gaan een fles van 210+7. Avondeten eet ze vrijwel altijd op 😅

één jaar geleden

Pfoe dat verschilt per dag. Vandaag een paar happen van zijn spaghetti, een halve pizzapunt van mama en een paar hapjes donut als toetje 😂 Maar van de week bv een heel bord stamppot en bak yoghurt toe

één jaar geleden

Onze dochter is de laatste tijd 's avonds erg lastig met eten. Er gaan wel gebakken aardappeltjes pf droge pasta in, soms wat wortels, tomaat en komkommer én het toetje. Maar een maaltijd? Nee dat niet. Spaghetti met saus gaat er niet in, groene groente ook niet, nieuwe dingen al helemaal uit den boze. Vlees of vis wil ze ook niet.. Het.is.vast.een.fase.

één jaar geleden

Vergeten jullie niet dat babys en dreumessen veel groeien en leren en veel energie verbruiken. Rond 1,5 a 2 jaar wordt dit langzaam wat minder en is het energieverbruik minder. Kindjes lijken dan ineens heel slecht te eten, vergeleken met eerder, terwijl ze wel genoeg eten voor wat ze verbruiken

één jaar geleden

200 / 250 gram avondeten 🍽️

één jaar geleden

Reactie op September2109

Ik vind n shake een goed idee voor de groenten! Die krijgt ze nl het minste ...
Ja precies! Gooi er ook wel eens een stukje wortel oid in. De soya melk maakt het sowieso heel lekker. (En trouwens maar een halve banaan, geen hele, want vult best wel) gooi het vervolgens in de nutribullet en bij mijn schoonouders in de blender. Als hij het geluid hoort van de nutribullet wordt hij al helemaal wild. Hij drinkt het uit z’n rietjesbeker