15 Reacties

2 jaar geleden

Ja! Ineens ook sinds een week of 3! Schijnt heel normaal te zijn.

2 jaar geleden

Mijn baby doet het niet maar ik heb vroeger heel veel oppas kindjes gehad die dit doen. Ze verwerken prikkels door met hun hoofd te schudden in bed

2 jaar geleden

Hier was al een topic over https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-september-2021/hoofdschudden-JrAgaz

2 jaar geleden

Ja hier ook! Korte knikjes van links naar rechts met haar hoofd, als ze zit.

2 jaar geleden

Ons dochtertje doet dat ook af en toe

2 jaar geleden

Ja hier ook ze is 8 maanden. Grappig om te zien 🤭

2 jaar geleden

Ja herkenbaar, hier ook.

2 jaar geleden

Haha ja net als een hond die het goede plekje zoekt 😂

2 jaar geleden

Onze oudste deed dit heel erg. Ook als hij moe was gewoon in de box, op schoot, op de commode waar dan ook. De jongste zie ik het ook regelmatig doen, maar minder. Is echt heel normaal. Wat ik wel in de gaten houd is dat het geen “bonkers” worden. Mijn zusje ging namelijk met haar hoofd tegen de spijlen en later muur bonken om rustig te worden. Lijkt me zeer onprettig

2 jaar geleden

Oh dit doet mijn baby ook. Eigenlijk al vanaf dat hij paar weken is doet hij dit. Geen idee waarom. Maar denk zijn manier van in slaap vallen

2 jaar geleden

Hier ook, dan “wiegt” ze zichzelf in slaap. Nu snapt ze nee knikken ook en doet ze het overdag de hele dag door😂

2 jaar geleden

Sommige kinderen gaan ook bonken met hun hoofd tegen het bed aan Ook dit is normaal gedrag waar ze zelf geen pijn van hebben.

2 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook al sinds hij een paar weken oud was.. het lijkt alsof hij zichzelf zo in slaap wiegt

2 jaar geleden

Hier nog een hoofdschudder. Ik zeg regelmatig tegen mijn man is dit wel goed joh. Maar ik lees dat meer het hebben haha.

2 jaar geleden

Hier al sinds best vroeg en nu (bijna 9 maand) doet ie t nog steeds. Eigenlijk juist omdat ie t leuk vind dat zie je gewoon Bij slapen niet meer overigens