8 Reacties

één jaar geleden

niet in zulke mate maar ik herken t wel ja. hij slaapt bij ons dus we reageren altijd wel heel snel, als je kindje verder weg ligt is t lastiger te bepalen of ze je nodig heeft of niet. kindje is 14 mnd hier, maar ik ga proberen geen melkfles meer te geven snachts want dat is hier echt routine. (slokje water mag altijd natuurlijk)

één jaar geleden

Hier geen flesje snachts maar herken wel het korte huilen. Niet zo vaak maar toch vaak wel een aantal keer. Het lijkt een soort van half in de slaap te zijn.. Ik heb eigenlijk ook geen idee wat het is maar vind het ook wel vervelend omdat ik super licht slaap en er altijd wakker van word 😂. En niet altijd weer in slaap kom 🤣🤯. Ja geen idee wat je er mee kan. 9 van de 10 x vallen ze na een kort moment weer in slaap en heel soms moet ik er heen voor de speen die ze dan ook in ene niet zelf pakken 🤷‍♀️

één jaar geleden

Die van ons doet dit ook af en toe. Ik denk dat hij dan gewoon even wakker wordt, net als wij volwassenen dat hebben, en jammert dan soms even voor hij weer in slaap valt. Erger als hij niet helemaal lekker is of z’n speen niet kan vinden. Mijn gouden tip? Ik slaap altijd met oordoppen in 😂. Kleine jammertjes hoor is zo niet, maar als shit hits the fan en hij me echt nodig heeft, dan wel.

één jaar geleden

Ik heb ergens gehoord dat ze rond deze periode meer gaan dromen.

één jaar geleden

Vaak hebben kindjes dat ze een cyclus koppelen door middel van eventjes huilen. Soms is het ook een beetje prikkelverwerking, lastig te zeggen. Hoogstwaarschijnlijk gaat dit vanzelf beter worden, alhoewel dat nu wel echt vermoeiend is :(…

één jaar geleden

Dank voor jullie reacties en dat er meer zijn waar dit ook gebeurt.. soms denk ik echt dat wij de enige zijn. Hopen dat t snel rustiger zal worden in de nacht Voor allemaal natuurlijk 💕

één jaar geleden

Hier hetzelfde 😔… het lijkt echt op dromen te gaan. Zowel ik als m’n man hadden als kind veel nachtmerries dus wij denken zelf dat het zoiets is. Sterkte allemaal! Hopelijk gaat het snel beter 💕