9 Reacties

één jaar geleden

Bij ons alleen bij in bedje leggen. Maar alleen savonds. Middag slaapje is geen probleem.

één jaar geleden

Reactie op Mommytobe312

Bij ons alleen bij in bedje leggen. Maar alleen savonds. Middag slaapje is ...
Hier het zelfde..

één jaar geleden

Reactie op keshiaotten

Hier het zelfde..
Luciano krijgt nu kiezen aan beide kanten ik denk dat dat het probleem is. Hij wil dicht bij mij zijn dat snap ik maar het is zo zielig... Het is net paniek aanval... En de nacht angsten... Verschrikkelijk dat je er niks aan kan doen. Lekker bij mij in bed nemen dan maar hij schrik ook als ik hem wil aanraken mijn hart breek 😢😢😢

één jaar geleden

Bij ons ook wekenlang. Nu gaat iets beter maar zelf in slaap vallen lukt nog niet (normaal kan ze dat wel). Zal wel iets van slaapregressie/kiezen/sprong of combi daarvan zijn. Alles is een fase… arm meisje. Sterkte ermee!!

één jaar geleden

Verlatingsangst denk ik. Heel vervelend maar wel normaal!

één jaar geleden

Reactie op HSGH

Bij ons ook wekenlang. Nu gaat iets beter maar zelf in slaap vallen lukt no ...
Jaaa bij ons dus ook zo! Zelf in slaap komen lukt ook niet meer wat eerst gemakkelijk ging!

één jaar geleden

Hier sinds een paar dagen ook, en vooral als zijn vader hem naar bed brengt. Dan blijft hij krijsen, wanneer ik het overneem gaat hij wel rustig liggen. Als ik hem naar bed breng krijst hij soms eventjes. Het is zo zielig, want hij is echt helemaal overstuur. Ik hoop wel dat het snel weer voorbij is, want volgend weekend ga ik voor het eerst 2 nachtjes weg en moet zijn vader hem dus op bed leggen.

één jaar geleden

Ja hier een tijdje als we richting het aankleedkussen liepen. Ze vond douchen en tandenpoetsen ook een paar weken verschrikkelijk. Inmiddels alles weer oke, was hier dus even een fase.

één jaar geleden

Hier idem! 🙋‍♀️