40 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb magneetsloten op de deurtjes die ze niet open mag maken. Hoekbeschermers en een strip rondom de openhaard dat is een gemene rand. En traphekjes die je openrolt en er vanaf kunt halen en elders er weer op kunt zetten. Kan hem even meenemen naar bv zolder of naar de beganegrond. Zitten per traphek 2 bevestigingspunten bij

2 jaar geleden

Wij hebben de traphekjes van a3 safetydoor gehaald. Waren in de aanbieding. Verder heb ik stopcontact beveiliging (Al zitten de stopcontacten hoog) en wil ik voor de keukenkastjes nog wat halen maar ben er nog niet uit welke.. De kastje heeft hij nog niet ontdekt gelukkig. Maar moet wel een keuze gaan maken馃檲

2 jaar geleden

Reactie op Zomie

Wij hebben de traphekjes van a3 safetydoor gehaald. Waren in de aanbieding. ...
Ohh jeetje die vab mij heeft door dat de boxla open kan en dat er ook nog speelgoed in zit馃ぃ zodra hij op de grond zit kruipt hij er heen馃槄. Ohja en hij trekt ook plinten los馃

2 jaar geleden

Ik heb magneetsloten op de deurtjes die ze niet open mag maken. Hoekbescher ...
Wat voor magneetsloten heb je?

2 jaar geleden

Tot nu toe alleen nog maar traphekjes gekocht

2 jaar geleden

Hoe doen jullie dat met verkoelen als je kindje nog niet kan zitten? Dan is een badje met water wat meer gevaarlijk toch?

2 jaar geleden

Wij hebben echt megaveel stopcontacten dus die wel even afgedekt. Verder opletten met of er hoog dingen staan die ze naar beneden kan trekken. En een paar kastjes beveiligd maar eigenlijk krijgt ze die toch nog niet open. Verder is ze nog niet mega snel, dus houden haar goed in de gaten.

2 jaar geleden

Hoekjes op onze salontafel, traphekjes voor alle trappen, stopcontacten afgedekt waar ze bij kan en van die haakjes in de kasten, zodat ze niet met alles aan de haal gaat 馃槀

2 jaar geleden

Wij hebben onze gewone box verruild voor een grote playpen of grondbox. Je moet er wel de ruimte voor hebben maar wij vinden het ideaal! Kunnen we ook gewoon buiten zetten met mooi weer met een parasol erbij. Ligt een babdydan speelmat in (bijbesteld dus nu ligt er inmiddels een volledige mat) dus bij vallen is dit ook veiliger en meneer heeft lekker de ruimte op te spelen. Natuurlijk mag ook ook wel gewoon lekker door de woonkamer los maar als je bezig bent is dit een veilige oplossing.

2 jaar geleden

Reactie op Goottju

Hoekjes op onze salontafel, traphekjes voor alle trappen, stopcontacten afg ...
Welke haakjes heb je bij de kasten?

2 jaar geleden

Reactie op Catharinax

Hoe doen jullie dat met verkoelen als je kindje nog niet kan zitten? Dan is ...
Ja ik zou je kindje dan gewoon vasthouden als die nog niet kan zitten, en sowieso ten alle tijden erbij blijven. Ik had gister een badje in de tuin met een klein laagje water maar ik merk al snel dat je toch even gauw wegloopt om iets te pakken bijvoorbeeld.. echt gevaarlijk kan dat zijn

2 jaar geleden

Ik heb magneetsloten op de deurtjes die ze niet open mag maken. Hoekbescher ...
Welk merk traphekjes heb je? Die wil ik ook voor de buitendeuren en beneden trap. Dan kan het weer doorwaaien ook al wil meneer kruipen.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Welk merk traphekjes heb je? Die wil ik ook voor de buitendeuren en beneden ...
https://www.bol.com/nl/p/adsafety-oprolbaar-traphekje-wit-veiligheid-in-huis-luxe-mesh-veiligheidshekje-voor-baby-kinderhekje-hondenhek/9300000045617025?referrer=socialshare_pdp_androidapp Die heb ik! Heb er 2 gekocht omdat ik boven een trap naar zolder en een trap naar beneden heb. Met 2 bevestigingen kan er eentje ook mee naar beneden en de andere evt mee naar zolder ideaal moet ik zeggen.

2 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/adsafety-oprolbaar-traphekje-wit-veiligheid-in-hui ...
Ziet er netjes uit. Jammer dat je moet schroeven 馃檮, dat wil mijn vriend liever niet. Die heeft bij onze gastouder een klemhekje gezien en is daar helemaal aan verkocht.

2 jaar geleden

Welke dingetjes gebruiken jullie voor de lades en kasten? Ik had via bol.com iets besteld maar dan kan de lade alsnog een stukje open..

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Ziet er netjes uit. Jammer dat je moet schroeven 馃檮, dat wil mijn vriend li ...
Het idee van hekjes waarbij nier geschroefd hoeft te worden had ook mijn voorkeur, maar door de consumentenbond wordt dit afgeraden. Is toch minder solide en daardoor minder veilig. Vind het zelf wel handig dat als er dan toch zo'n lelijk ding nemen, hij wel doet wat hij moet doen 馃槈馃構

2 jaar geleden

Ik heb alleen de stopcontacten afgedekt. Voor de rest eigenlijk niets. Keukenkastjes zijn favoriet hier 馃槀 ik heb alles wel zo ingedeeld dat er geen klein en breekbaar spul beneden in de kastjes staat. Nooit traphekjes gehad. Wel altijd alert op klein speelgoed van de oudste 2 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Mrel

Ik heb alleen de stopcontacten afgedekt. Voor de rest eigenlijk niets. Keuk ...
Hebben jullie de trap in de hal? Ik zou het denk ik niet aandurven, geen traphekje馃槄 scheelt wel een gedoe Wij hebben de trap in de woonkamer

2 jaar geleden

Oe, ik zoek nog een oplossing voor het "afdekken" van een confectorput. Het liefst op een betaalbare maar mooie manier馃槅 twee woorden die nooit zo goed samen gaan馃槢 Nu speelt ons zoontje nog niet met zulk klein speelgoed wat tussen de roosters door kan vallen, maar die tijd gaat wel komen. Heb geen zin om iedere keer dan op de kop te moeten hangen om er speelgoed uit te vissen. Iemand nog idee毛n?

2 jaar geleden

Eigenlijk nog niets gedaan hier. Het wordt nu wel tijd want ze tijgert vol enthousiasme achteruit 馃槄. Binnenkort maar eens rondkruipen om te kijken wat de gevaren zijn.