40 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Eva00

Hebben jullie de trap in de hal? Ik zou het denk ik niet aandurven, geen tr ...
Ja klopt, we hebben de trap in de hal. Dat scheelt natuurlijk wel. In de woonkamer kan ik mij voorstellen dat het niet handig is zonder een hekje.

2 jaar geleden

bij Hema van die stopcontact dingetjes en voor lades/kastjes (van ikea zijn echt ruk! miskoop) alle planten verplaatst alle snoeren weg dingen over de vloer getaped traphek maar de belangrijkste moet nog zn bed hij slaapt overdag in ons bed en ik ga steeds kijken maar soms zit hij al te spelen t is echt wachten tot ie eruit oleurt n keer dus dit weekend in actie!

2 jaar geleden

Zijn eigen speelhoekje 馃グ

2 jaar geleden

Ohhh wat fijn!!! Zo iets heb ik ook nodig

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

bij Hema van die stopcontact dingetjes en voor lades/kastjes (van ikea zijn ...
Ja dat is hier dus al gebeurd.. ik slaap ook samen met mijn zoontje en heb daarom bewust voor een grondbed gekozen (matrassen op de grond). Nu viel hij een paar dagen geleden van t bed omdat hij zo snel kroop en met zn keel op een rieten uitstekende mandje waar zn boekjes in zitten.. nou hij keihard huilen natuurlijk!! En ik kon ook wel meehuilen t was zo onwijs zielig! En moet je nagaan dat is dus van een hoogte van 30 centimeter

2 jaar geleden

Kan je dit makkelijk uit elkaar halen en opbergen?

2 jaar geleden

Reactie op Lou-ann21

Ja dat is hier dus al gebeurd.. ik slaap ook samen met mijn zoontje en heb ...
aww ja snap ik!! maar je was er gelukkig bij begrijp ik misschien bij de action zon mat, yogamat, tuinmat oid halen en soort schuine 'ramp' maken?

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

aww ja snap ik!! maar je was er gelukkig bij begrijp ik misschien bij de a ...
Jaa t gebeurde zo voor mn ogen! Hij kroop ineens zo snel dat ik te laat was met m op tijd weg halen. Hoe moet ik dat voor me zien? 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op Lou-ann21

Jaa t gebeurde zo voor mn ogen! Hij kroop ineens zo snel dat ik te laat was ...
dat je de mat in de lengte naast t bed legt en dan een stukje onder t matras schuift, dat je een driehoek hebt zegmaar... kan ie eraf rollen

2 jaar geleden

Reactie op Eva00

Het idee van hekjes waarbij nier geschroefd hoeft te worden had ook mijn vo ...
Bij ons zit er eerst een deur voordat hij bij de trap kan komen, dus het is meer een Just in Case dan noodzakelijk 馃槄.

2 jaar geleden

Iemand een id茅e wat je kan doen met eten van de kat? We hebben echt geen mogelijkheid om die hoger te zetten, maar weten niet goed hoe we het kunnen oplossen 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Lorieee

Iemand een id茅e wat je kan doen met eten van de kat? We hebben echt geen mo ...
Daar zitten wij ook beetje mee. Kunnen bakjes wel op tafel zetten als dochter beneden is. Maar dat is ook niet echt ideaal. En als we het laten staan kunnen we er bij blijven zitten. Want mevrouw heeft dan alleen maar oog voor de brokjes馃檲馃き

2 jaar geleden

Reactie op Lorieee

Iemand een id茅e wat je kan doen met eten van de kat? We hebben echt geen mo ...
Opvoeden 馃槈. Herkenbaar probleem, wij hebben vooral heel vaak nee gezegd. Onze oudste weet inmiddels dat hij er niet aan mag zitten.

2 jaar geleden

Wij hebben overigens buiten traphekjes niks speciaals kinder proof gemaakt. Schoonmaak middelen staan sowieso al hoog en verder proberen we de kinderen te leren als ze ergens niet aan mogen zitten en ja, soms stoten ze zich. Vallen en opstaan hoort er nou eenmaal bij.

2 jaar geleden

Reactie op Lou-ann21

Kan je dit makkelijk uit elkaar halen en opbergen?
Ja kun je gewoon uit elkaar klikken en opbergen in de doos waar die in hoort :) je kan hem zo groot en zo klein make als je zelf wil

2 jaar geleden

Reactie op Lou-ann21

Ohhh wat fijn!!! Zo iets heb ik ook nodig
Ja je betaald er wel wat voor maar echt ideaaall geen spijt van

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

dat je de mat in de lengte naast t bed legt en dan een stukje onder t matra ...
Ah wat slim! Ik probeer hem nu al wel aan te leren hoe hij van t matras af kan gaan en hopelijk pikt hij dat snel op..

2 jaar geleden

Daar zitten wij ook beetje mee. Kunnen bakjes wel op tafel zetten als docht ...
Wij hadden 3 katten, helaas ondertussen allemaal overleden maar hadden de brokjes in de bijkeuken. Die deur kon dicht. Mn zoontje komt sowieso eigenlijk nooit in de keuken, wij hebben de deur van de woonkamer dicht zodat hij daar niet weg kan

2 jaar geleden

Ik heb magneetsloten op de deurtjes die ze niet open mag maken. Hoekbescher ...
Wat voor strips hebben jullie?

2 jaar geleden

Wauw Ben is 9 maanden en jaja we hebben een trap hekje ge茂nstalleerd nadat ik in reflex van de wc schoot omdat meneertje op de trap af kroop. Mijn vriend was al onderweg hem te pakken 馃槄. Ohja en een hekje voor onze vogelkooi. Hij had ontdekt hoe de lade eruit moest.