18 Reacties

één jaar geleden

Misschien eens een gesprekje aangaan met (aankoop)makelaars? Denk dat die de wijken toch het best kennen!

één jaar geleden

Reactie op Irisje123

Misschien eens een gesprekje aangaan met (aankoop)makelaars? Denk dat die d ...
Ja hebben we gedaan maar die meningen verschillen ooo heel erg en die blijven toch een mooi makelaar praatje houden

één jaar geleden

Tussen welke buurten twijfel je?

één jaar geleden

Qua kinderopvang kan je het beste de inspectie raporten opzoeken. Dan kan je zien of ze zich aan de regels houden, ooit boetes gehad hebben en dergelijke.

één jaar geleden

Ja hebben we gedaan maar die meningen verschillen ooo heel erg en die blijv ...
Ohh ja dat is vervelend idd! Lijkt mij lastig dan idd! En wat Daniiela1993 idd zegt even die inspectierapporten nakijken. Is even een klus maar dan weet je wel een beetje hoe het daar gaat

één jaar geleden

Ik ben bijna een jaar geleden van Haarlem naar Beverwijk-Oost verhuisd. (Overboslaan/Heemskerkerweg). Ik vind het hier heerlijk rustig. Ik heb geen ervaring met kinderopvang in Beverwijk, ben zelf wel alvast aan het oriënteren op een peuterspeelzaal.

één jaar geleden

Qua buurt verschilt het heel erg. Maar ik ben zelf opgegroeid in Heemskerk dus kan wel het een en ander in Beverwijk. Tussen welke buurten twijfel je?

één jaar geleden

Reactie op AppeltjeKL

Tussen welke buurten twijfel je?
Bij de heemskerkerweg of ch moenstraat

één jaar geleden

Reactie op enigma

Ik ben bijna een jaar geleden van Haarlem naar Beverwijk-Oost verhuisd. (Ov ...
Oh echt! En hoe is de heemskerkerweg ?

één jaar geleden

Oh echt! En hoe is de heemskerkerweg ?
Rustig, soms mss iets te naar mijn smaak, maar zeer vriendelijke buren en alles is dichtbij 😂 (Beverwijk is dan ook niet zo groot.) Mensen houden de straat netjes en er is bijna geen overlast. (Een enkele keer een scooter of een auto.) Omgeving: We zijn erg tevreden over onze huisarts en tandarts hier (super dichtbij), maar ik mis wel de gezellige horeca. Café Camille zit dichtbij en dat is echt heel leuk, maar als je wat te kiezen wil hebben moet je naar Heemskerk of Haarlem ofzo. Ik ben ook heel tevreden over de bieb hier, ga er graag heen met mijn hummeltje. Ze kan er heerlijk kruipen en boekjes lezen. In het Overbospark kun je fijn wandelen, zijn ook veel speeltuintjes voor straks als ze groter is en een leuke kinderboerderij.

één jaar geleden

Reactie op enigma

Rustig, soms mss iets te naar mijn smaak, maar zeer vriendelijke buren en a ...
Thanks voor je uitleg! Er is denk ik nergens ook een helemaal perfecte wijk. En rust klinkt goed haa

één jaar geleden

Thanks voor je uitleg! Er is denk ik nergens ook een helemaal perfecte wijk ...
Hoe staat het met de huizenjacht als ik het vragen mag? 😉

één jaar geleden

Reactie op enigma

Hoe staat het met de huizenjacht als ik het vragen mag? 😉
Hi! We verhuizen deze maand naar Beverwijk toe! Spannend!! De kinderopvang staan we op wachtlijsten zal wel lang duren dus voorlopig veel heen en weer rijden 😢

één jaar geleden

Hi! We verhuizen deze maand naar Beverwijk toe! Spannend!! De kinderopvang ...
Gefeliciteerd! Succes met de verhuizing en hopelijk kunnen jullie snel terecht op het kdv. Zet hem op!

één jaar geleden

Wij wonen nu twee jaar in Beverwijk (bomen buurt) het was behoorlijk wennen (komen uit Haarlem) maar nu wij een kindje hebben waardeer ik het wel veel meer. Smaeckkamer, Westerhout, kinderboerderij, station, centrum, bieb, bakkertje, speeltuinen, alles op 10 min loop afstand is wel echt heel fijn. En natuurlijk , 10 min fietsen en wij zijn op het strand! Bomenbuurt vind ik wel echt de mooiste en fijnste buurt in Beverwijk.

één jaar geleden

Reactie op Anna2606

Wij wonen nu twee jaar in Beverwijk (bomen buurt) het was behoorlijk wennen ...
Oh wat op! Zal idd sowieso wennen zijn vanaf Haarlem is toch andere stad en stukje verder. Ik ben benieuwd! De bomenbuurt hebben wij idd ook huizen bezichtigd maar helaas niet geworden maar goed Alsnog heel blij met eindelijk een koophuis met tuin!

één jaar geleden

Reactie op Anna2606

Wij wonen nu twee jaar in Beverwijk (bomen buurt) het was behoorlijk wennen ...
Zeker een mooie buurt, zit volgens mij nu vol daar met Haarlemmers en Amsterdammers inmiddels 🤪 wij hebben er ook gekeken, maar vonden er geen woning die bij ons paste. Nu wonen we in Oost, minder mooie wijk, maar wel een (voor ons) perfecte woning. De smaeckkamer is super leuk idd. Wij zitten vlakbij café Camille en dat is ook zo onwijs gezellig, kan ik ook warm aanbevelen.

één jaar geleden

Bij de heemskerkerweg of ch moenstraat
Ik zou de heemskerkerweg aanraden in dat geval