10 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op brb
Wij hebben nooit een dekentje gehad. Finn slaapt alleen in een slaapzak en ...
Ze slaapt in een slaapzak en ja zal wennen wordt zonder dekentje maar hoe?
2 jaar geleden
Ze slaapt in een slaapzak en ja zal wennen wordt zonder dekentje maar hoe? ...
heel stom gezegd door er doorheen te moeten. Hier moesten we ook een week lang soms eruit om op zijn rug te leggen, we lieten hem wel eerst tobben in de hoop dat hij zou gaan slapen op zijn buik en dat gebeurde. Nu draait hij zelf van buik naar rug en andersom en slaapt nu niet meer op zijn buik 😁 Slaapzak aan en wennen dus
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
heel stom gezegd door er doorheen te moeten. Hier moesten we ook een week l ...
Ja had al zo’n idee dat dit waarschijnlijk enige aanpak is 🙈
Fijn dat jullie zoon het nu doorheeft!
2 jaar geleden
Maar ze kan niet gewoon op de buikslapen? Neem aan dat ze het wel aangeeft dat ze terug wil dan toch? Mijn dochter rol al wel zelf terug wij hebben ook het nunki dekentje. Dan heeft ze ook altijd een slaapzak aan. Ze gaat uiteindelijk het hele bedje door het nunki dekentje heeft weinig zin maar met slaapzak kan het prima.
2 jaar geleden
Reactie op Roos Anne
Maar ze kan niet gewoon op de buikslapen? Neem aan dat ze het wel aangeeft ...
Ja van ons mag ze lekker op haar buik slapen maar omdat ze gaat huilen denken we dat ze niet “snapt” dat dat ook kan. Troosten in bed als ze op haar buik ligt werkt niet want ze schiet totaal in paniek…
2 jaar geleden
Zag hier net bijna dezelfde topic. Ook daar gereageerd.
Maar mijn zoontje had dit ook. 4 weken lang snachts soms wel 11x wakker. Als ik hem weer omdraaide sliep hij weer verder. Dit terwijl hij zelf ook wel beide kanten op kon draaien. Snachts deed hij dit dus niet. Slopend voor ons allebei was het . Nu lijkt het erop dat hij zijn rust weer gevonden heeft. En het prima vind om op zijn buik te slapen. Sinds 4 nachten slaapt hij weer heerlijk door.
Dus ben ook bang dat het door zetten is totdat ze er aan gewend is om zo te slapen .
2 jaar geleden
Wij hebben ook nunki laken en hier ook geen succes met afbouwen helaas haha! Ik probeer nu om hem steeds iets lager te leggen tot het op den duur zo laag is dat het zonder kan!
2 jaar geleden
Gewoon op haar buik laten slapen werkte hier goed. Wij lengten hier hem telkens ook terug omdat hij boos was zodra hij op z'n buik kwam. Tot dat we hem echt gewoon eventjes lieten liggen en hij moe werd en zich overgaf. Sindsdien echt een buikslaper