15 Reacties

één jaar geleden

Ons zoontje heeft dit ook als zijn body’s te strak zitten. Dan kan de pamper te weinig uitzetten. Met een body in een maatje groter geen probleem meer.

één jaar geleden

Meestal helpt inderdaad een maatje groter.

één jaar geleden

Hier ook 🙋🏻‍♀️. Vandaag op zoek naar een maatje groter.

één jaar geleden

Romper enkel het middelste knoopje dicht doen. Maatje groter. Daarnaast doen wij de luier aan de voorkant altijd wat hoger gezien onze dochter een buikslaper is.

één jaar geleden

In de nacht doe ik nu vaak een maatje groter (5). Overdag nog wel de gewone (4+), moet tenslotte nog 3 pakken opmaken 🫣

één jaar geleden

Wij gebruiken een maatje groter en doen hem achterstevoren

één jaar geleden

Thnx voor de tips. Ga het eens proberen met een romper een maatje groter en misschien minder knoopjes vast. We hebben inderdaad nog een grote verpakking 4+ die ik graag eerst wil opmaken. Hopelijk lukt dat met deze tips

één jaar geleden

Reactie op JDSL

Thnx voor de tips. Ga het eens proberen met een romper een maatje groter en ...
Wij hadden dit probleem ook. Overdag draagt hij 4+ en in de nacht maat 5. Nu lekt hij niet meer door

één jaar geleden

Hadden wij ook en nu zelfs nog af en toe. Maatje groter was deels een oplossing, maar zelfs dan lekte hij nog door. Wij hebben ook zijn avondfles moet minderen. En als hij nog veel drinkt na 4 uur smiddags dan weten we eigenlijk ook wel dat hij door gaat lekken. Hij kan zijn plas nu veel langer ophouden lijkt wel..

één jaar geleden

Wij hadden dit ook. Doen nu een normale maat luier eerst om, en daarover nog een maar groter luierbroekje. Dit lijkt te werken. Maar wij zijn ook de avondfles aan het afbouwen.

één jaar geleden

Wij hadden dit ook. Bij ons was de uitkomst om zijn romper niet dicht te maken en een luierbroekje aan ipv gewone luier.

één jaar geleden

Bij ons blijkt het aan het luiermodel te liggen. Check even als je de luier aantrekt op hij aan alle kanten mooi afsluit. Als ik een ETOS luier bij Ben aantrek kan ik overal zonder moeite mijn vinger tussen stoppen, dat is niet goed, je moet iets moeite moeten doen, niet teveel natuurlijk mag niet te strak zitten. Bij kruidvat heb ik dat niet daar moet ik overal echt onder het randje friemelen en lekt hij nauwelijks door. Ja soms als hij snachts meerdere keren geweest is voor mama der magische slaap lekker melk. Maatje groter pakken of stapelen is voor je kleintje lang niet altijd fijn. Comfort moet ook goed zijn. Dus wellicht voor de nachten een ander merk? Toen Ben nog luier maat 3 had konden we wel overdag kruidvat en snachts ETOS gebruiken werkte perfect. Nu bij maatje 4/5 helaas niet meer. Maar gebruik nu kruidvat 5 voor de nachten. Dat gaat voor onze buikslaprr nu goed. Maar 5 overdag geeft juist weer lekkages 🤔😮‍💨

één jaar geleden

Reactie op hjans96

In de nacht doe ik nu vaak een maatje groter (5). Overdag nog wel de gewone ...
Als je eigen merk (etos of kruidvat) luiers hebt kun je ze gratis omruilen. Heb je een a of b (bijvoorbeeld bon bebe) merk dan inderdaad niet helaas 😮‍💨.

één jaar geleden

Wij hebben dit ook even gehad. De luier achterstevoren omdoen werkte, onze dochter is een buikslaper. Iets minder strakke pyjamabroek helpt ook. Maar we hebben nu voor de nacht de maxi+ luier voor ‘s nachts ipv de normale maxi. We hebben Kruidvat luiers. Sindsdien geen enkele keer meer doorgelekt