3 Reacties
2 jaar geleden
Heel herkenbaar en hier ook met fases. Ik merk hoe meer aandacht ik er aan besteed, hoe erger het wordt en hoe langer zo'n fase duurt. Tuurlijk laat ik ze niet lang en hysterisch huilen. Maar af en toe beetje jammeren en dan vallen ze gewoon weer in slaap. Af en toe laat ik dan gewoon even weten dat ik er ben. Hier was het rond die tijd ook erg! Denk slaapregressie en sprongetje. Dan is het vaak even zo bij ons.
Zo in ene is het dan weer weg en gaat het voorbeeldig.
Denk dat jij je kindje het beste kent en ook het beste weet elke aanpak werkt.
Af en toe is t even pittig he, succes 🤯💕
2 jaar geleden
Klinkt alsof sprong 8 begonnen is...
Wat ik hier doe als ze matig huilt is haar in bed troosten met haar projector aan. Zodra ze vrolijk wordt zet ik hem uit of ze valt gewoon in slaap. Ik blijf dan wel bij haar. Is ze echt overstuur dan neem ik haar altijd bij me en laat ik haar uithuilen (als ik er zeker van ben dat alle andere behoeftes in orde zijn) ene keer duurt dit 5min andere keer 45min. (Leestip: baby's weten wat ze willen) als ze uitgehuild is valt ze weer rustig in slaap.
Sterkte!
2 jaar geleden
beter niet praten want dan wordt ze echt wakker wakker.. fluisteren kan wel.. en uiteraard niet laten huilen/overstuur laten gaan in dr eentje want dan leert ze dat jullie er niet voor haar zijn bij paniek
ik zou oppakken, bolletje aaien en dragen tot ze rustig is en dan weer neerleggen
of nog beter, het voor zijn en er al zitten dat je meteen kunt sjushen of handje pakken vóór ze moet huilen
mijn kindje slaapt naast me dus ik kan meteen handelen, maar gebeurt niet vaak