15 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij gaan gewoon voor comfortabel. Maar goed, heb dan ook een kind wat nogal vaak diarree explosies heeft, zeker bij veel prikkels, dat slaat op zijn darmen. Dus denk dat ik dan meerdere speciale outfits zou moeten hebben om hem het einde van de avond door te laten komen. Dus lekker een flexibel broekje met een leuke trui erboven voldoet bij ons. Dochter van net 3 gaat wel in een mooie outfit. Een wijnrode wollen jurk met maillot en laarsjes eronder.

茅茅n jaar geleden

Ik heb op patpat een jurkje besteld en daar gaat een lekkere legging broek onder. Leuk frutseltjes in der haar en klaar met de geit haha. Kijken wel even hoe schoon t blijft hihi

茅茅n jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Ik heb op patpat een jurkje besteld en daar gaat een lekkere legging broek ...
stond er iets bij over de levertijden op patpat? ze hebben daar wel hele leuke dingen maar ik was al bang dat ik te laat was. anders ga ik een matchen set voor mijn dochter en mijn baby in de buik kopen voor onder de kerstboom 馃グ馃グ馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Irrie

stond er iets bij over de levertijden op patpat? ze hebben daar wel hele le ...
Hier ook van Patpat 2 jurkjes besteld voor de kerst. Levertijd is binnen een paar dagen! Max een week!

茅茅n jaar geleden

Op de 2 dagen dat we met familie iets vieren zal ze deze 2 jurkjes dragen van Feetje & Noppies. Lekker met een maillot eronder, verder niets bijzonders.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Irrie

stond er iets bij over de levertijden op patpat? ze hebben daar wel hele le ...
Even uit nieuwsgierigheid, hoe laat je je dochter matchen met je buikbaby?

茅茅n jaar geleden

Dit jurkje 馃グ met een legging!

茅茅n jaar geleden

Reactie op kelly001

Dit jurkje 馃グ met een legging!
Mooi!!

茅茅n jaar geleden

Bij hebben deze jurk met een legging eronder

茅茅n jaar geleden

Wij gaan kerst vieren in pyjama met de familie. Dus voor ieder familielid pyjama besteld en mijn dochter draagt een onesie met kerstmannetjes! De tweede dag heeft ze een foute kersttrui, zal later kijken of ik een foto heb.

茅茅n jaar geleden

Van next馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lichtje198

Bij hebben deze jurk met een legging eronder
Deze valt erg mooi en stof voelt ook fijn aan. Heb hieronder de zwarte glitter legging

茅茅n jaar geleden

Reactie op henrietteturtle

Deze valt erg mooi en stof voelt ook fijn aan. Heb hieronder de zwarte glit ...
Prachtig jurkje! Waar is die van?

茅茅n jaar geleden

Bij cena.nl nu een 10tje