18 Reacties

2 jaar geleden

Een loopfietsje? Mijn zoontje kan nog niet lopen (wel langs de bank), maar merk dat hij op een loopfietsje nog aardig goed voorruit komt hahaha.

2 jaar geleden

Wij hebben een Quadro Beginner gegeven . Erg leuk

2 jaar geleden

Wij hebben gister een houten loopfiets gegeven van I’m Toy (schaapje) mijn andere 2 kinderen hebben hier echt jaren plezier van gehad zeker tot hun 3-4 jaar.

2 jaar geleden

Wij hadden om een grote dikke winterslaapzak gevraagd en een keukentje. Trekspeeltjes was nu nog wat vroeg maar gaat ze over een paar maand wel leuk vinden. Wij hebben ook een tweedehands klimtuig van little tikes dat een dikke hit is hier!

2 jaar geleden

Wij hebben een ballenbad gekocht. Groot succes

2 jaar geleden

Reactie op manon52431

Deze hebben wij ook gegeven hij vind het geweldig! Enige waar hij echt mee speelt

2 jaar geleden

Wij hebben een abonnement op de dierentuin gegeven die vlakbij is. Onze dochter vind de dieren nu al heel interessant en er zijn ook veel speeltoestellen, dus het is leuk om regelmatig naar toe te gaan.

2 jaar geleden

Wij geven zelf een Wobble en van opa en oma krijgt ze een loopfietsje dat geschikt is vanaf 1 jaar.

2 jaar geleden

Wij hebben ons zoontje een loopfietsje gegeven. Hij vind hem helemaal fantastisch 😄 Deze is ideaal want je kan hem nog weer groter maken en van 3wieler naar een echt loopfietsje voor straks als hij weer wat ouder is. Is ook verkrijgbaar in de kleur roze 😉

2 jaar geleden

Reactie op Mrel

Wij hebben ons zoontje een loopfietsje gegeven. Hij vind hem helemaal fanta ...
Waar is deze van? 😊

2 jaar geleden

Reactie op KJS

Wij hebben een abonnement op de dierentuin gegeven die vlakbij is. Onze doc ...
dat is leuk! hier een scoot nogwat die je later weer kunt ombouwen tot step

2 jaar geleden

Een loopfietsje? Mijn zoontje kan nog niet lopen (wel langs de bank), maar ...
Ja ze heeft er eentje staan. En ze krijgt een soort loop auto kado van onze ouders

2 jaar geleden

Reactie op manon52431

Oh wat leuk! Ik ga eens kijken dat is misschien wel wat

2 jaar geleden

Reactie op Mrel

Wij hebben ons zoontje een loopfietsje gegeven. Hij vind hem helemaal fanta ...
Oh wat leuk! Ja ze heeft een loopfietsje maar ideaal dat deze ook groter kan!

2 jaar geleden

Onze dochter heeft net deze keuken gekregen 🦄😻 ze is er nu al helemaal blij mee om tegen aan te gaan staan haha

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Onze dochter heeft net deze keuken gekregen 🦄😻 ze is er nu al helemaal bl ...
Super leuk! Zelf gemaakt?

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Onze dochter heeft net deze keuken gekregen 🦄😻 ze is er nu al helemaal bl ...
Oh wat leuk! Mooi ook😍

2 jaar geleden

Reactie op Yunaa

Waar is deze van? 😊
Besteld op: loopfietsen.nl Voor de naam erop hebben we stickers besteld ook dit hebben ze te koop in de webshop. 😊