15 Reacties

2 jaar geleden

Afgelopen donderdag is onze meid 1 geworden gister uitbundig gevierd. Ik zit net al haar cadeautjes nog even rustig bij langs te lopen en 1 vind ik echt een aanrader! (Ook is een loopwagen hier erg gewillig)

2 jaar geleden

Omdat hij zoveel er bij oma op speelde nu hier thuis ook gekregen😊

2 jaar geleden

Wij hebben de vtech 5 in 1 locomotief hij is er helemaal blij mee en ook het loopwagentje van vtech loopt die heel de dag achteraan van ons vorige zoontje hebben we nog smartmax daar vragen we voor de feestdagen ook nog een uitbreiding van hij vind het heel leuk als het niet lukt word hij heel boos😋

2 jaar geleden

Wij hebben de Modu Dreamer kit gegeven, is echt een mega aanrader. https://www.ilovespeelgoed.nl/product/modu-bouwset-dreamer-kit-rood.html

2 jaar geleden

Ze snapt het nog niet helemaal maar ik vond het echt een leuk cadeau! Als er dus water op komt dan verkleurt het en het kan elke keer opnieuw.

2 jaar geleden

Flint vindt dit kado helemaal geweldig. Ook kreeg hij een blokkentoren waarbij elk blok ook een instrument is en de kan ze in elkaar schuiven en met een handvat oppakken. Hele tijd mee gespeeld

2 jaar geleden

Deze

2 jaar geleden

Deze vindt mijn zoontje super interessant, lukt niet altijd om de stukjes in de vorm te krijgen. En soms even gooien of er lekker mee timmeren😁 en smartmax (dino's) kan je ook lekker op knagen, ook fijn voor doorkomen tandjes😋 Wat bij ons ook nog favoriet is, die hadden we al, maar de trein van little dutch. De blokjes er af halen en er weer op doen.

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Deze
Waar te koop?

2 jaar geleden

Reactie op Rupsje nooitgenoeg

Ze snapt het nog niet helemaal maar ik vond het echt een leuk cadeau! Als e ...
Was dit niet vanaf 3 jaar? Had zoiets ook bij de expo gezien maar die waren vanaf 3.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Waar te koop?
Flint heeft hem gekregen, maar bol.com heeft hem. Hij is echt fantastisch leuk. https://www.bol.com/nl/nl/p/hape-stapelbare-muziekset/9200000092749891/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-137003293879-S-1671037728642-9200000092749891&gclid=CjwKCAjwpqCZBhAbEiwAa7pXeeHROkYHBJ75LsZMby3ogqh9RzSAKUUGowQXpXwZRumeguDlw4U7BhoCeMEQAvD_BwE

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Was dit niet vanaf 3 jaar? Had zoiets ook bij de expo gezien maar die waren ...
Mwah vanaf 3 🤷 Ben kan dat 😂 Flint vindt ze ook leuk

2 jaar geleden

Luca heeft dit gekregen: het loopkarretje van little dutch Toet toet vrachtvliegtuig Graafmachine van Bruder Vtech dierenpuzzel En nog een paar dingen waar hij nu nog niet zoveel mee kan: Uitbreiding treinbaan little dutch Duplo dierentuin Hij is er heel blij mee aangezien hij er druk mee speelt

2 jaar geleden

Ik heb de wobbel gegeven, met vilt zodat het niet zo glad is, echt een hit er werd direct veel mee gespeeld

2 jaar geleden

hier allerlei duplo sets, een loopbakfiets en een scoot&ride