13 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar helaas!

2 jaar geleden

Precies hetzelfde!! En ook niet 2 of 3 dagen ziek, maar dan gelijk dik een week 😩

2 jaar geleden

Wij ook. Zeker na 2 jaar weinig sociale contacten is onze afweer niets meer waard.

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. En we wisselen elkaar steeds lekker af. Eerst de baby ziek, dan wij. Dan gaat ze weer naar het kdv en begint het opnieuw 😵

2 jaar geleden

🙋🏼‍♀️

2 jaar geleden

Hier een baby al 2 maanden verkouden en op en af ziek 😖

2 jaar geleden

Vreselijk dit. Wil je elke keer leuke dingen ondernemen met je baby zit je weer aan de bank gekluisterd 😫

2 jaar geleden

Nadeel van de lockdowns, alle virussen komen nu weer los. Ik ben ook bijna nooit ziek en nu toch een aantal keer heftig verkouden geweest, corona gehad paar weken geleden en de griep (nog herstellende daarvan). Allemaal via school en opvang.

2 jaar geleden

Helaas, hier ook :(. Ik heb continu iets. Echt erg vervelend, want ik heb zelfs spruw gekregen van mijn zoontje. Heeft echt te maken met verlaagde weerstand (ook bij ons moeders 😅):

2 jaar geleden

Jaa herkenbaar, in een ruime maand was ze 3 keer ziek 🙈. Wij zelf gelukkig alleen een buikgriepje en stevige verkoudheid meegepakt.

2 jaar geleden

Hier ook, we dachten kwartet te hebben qua ziektes.. Maar sparen door tot we een dozijn volhebben volgens mij hahah. Echt gezellig haha

2 jaar geleden

Ohh ja hier ook! Sinds hij naar de opvang gaat (nu bijna 3.5 maand) al zo'n 5 keer verkouden geweest 😪

2 jaar geleden

Yes ‘normaal’ hahah. Ik werk zelf in de kinderopvang maar toen ik begon, jaaaaaren geleden, toen nog stagiaire, had ik de eerste maanden van alles onder de leden 😆