17 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook! Het is ook echt een tandenstorm. Veel kindjes uit de omgeving die er net een paar hebben en bij ons gaat hem maar door 馃槄. Met de kies erbij zitten we op nummer 9 馃挙

2 jaar geleden

Hier ook! Het is ook echt een tandenstorm. Veel kindjes uit de omgeving die ...
Een tandenstorm kun je het wel noemen ja! Zo zat er niets, en zo zaten er ineens 8 馃ゲ Nummer 9 in aantocht. Eet en slaapt jouw kindje er ook slecht van?

2 jaar geleden

Reactie op LaraW

Een tandenstorm kun je het wel noemen ja! Zo zat er niets, en zo zaten er i ...
Hij eet als een havenwerker gelukkig. Is alleen wel anders in z'n gedrag met vlagen. Maar voorheen hadden we echt een duivel van een kind, dat lijkt momenteel echt minder, godzijdank 馃榾

2 jaar geleden

Hier volgens mij ook! Ze heeft al acht tandjes. Nu propt ze telkens haar handjes achterin haar mond en kauwt er dan heel hard op. Hapjes zijn ook een drama. Ze heeft enorme honger, maar huilt bij elke hap. Als ik dan stop met geven omdat ik denk dat het te pijnlijk is, begint ze boos naar het bakje met eten te hengelen 馃槄 En volgens mij voel ik ook een knobbel achterin haar mondje.

2 jaar geleden

Ow miss krijgen wij dat ook wel! Had daar nog niet aan gedacht!

2 jaar geleden

Reactie op MJLeeuwtje

Hier volgens mij ook! Ze heeft al acht tandjes. Nu propt ze telkens haar ha ...
Heeeel erg herkenbaar! We/ze moeten er weer even doorheen.

2 jaar geleden

Zo snel! Hier piept nu pas de 3e tand door馃槄

2 jaar geleden

Hier nog maar twee ondertandjes 馃槄馃

2 jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Hier nog maar twee ondertandjes 馃槄馃
Hier ook. Zoontje is 9,5 maand

2 jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Ow miss krijgen wij dat ook wel! Had daar nog niet aan gedacht!
Haha ik had helemaal dezelfde reactie! Ook helemaal nog niet aan gedacht. Maar we hebben er hier al 8 dus de kans is idd groot dat de achterste de volgende zijn

2 jaar geleden

Reactie op Tona

Haha ik had helemaal dezelfde reactie! Ook helemaal nog niet aan gedacht. M ...
Jaaa wij hadden met 6 maanden al 8 tanden! Dus idd de kiezen zullen ook wel eerder komen 馃ぃ馃ぃ馃ぃ totaal niet aan gedacht idd

2 jaar geleden

Haha wauw, snel zeg! Hier is vandaag de eerste tand pas doorgekomen 馃槄.

2 jaar geleden

Hier ook. Zoontje is 9,5 maand
Dochtertje is over 10 dagen 10 maand 馃

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft ook pas 2 ondertandjes! Ben wel heel benieuwd hoe het straks uit zal zien met meerdere tandjes!

2 jaar geleden

Wauw! Hier 眉berhaupt nog geen tandjes doorgekomen 馃槀

2 jaar geleden

Hai, Mijn zoontje van 9 maanden heeft ook 8 tandjes. En er is ook al 1 kies door. Bij ons was precies hetzelfde probleem.

2 jaar geleden

Hier ook zo vlot, 10 tanden nu