7 Reacties

2 jaar geleden

Wat vervelend zeg! Ik kan er niet over meepraten, maar het lijkt me best moeilijk. Kan je dit bespreekbaar maken met je partner? Hoe staat je partner hierin?

2 jaar geleden

ik vind dit zo erg om te lezen 😭😔💔!!! elk kindje verdient liefde en wij volwassenen hebben een plicht tegenover de moeder om die zo goed mogelijk te laten voelen!!! Om de mama te laten zien dat haar kinderen (evenveel) geliefd zijn!!! Nu zijn het twee kindjes uit 2 verschillende gezinnen maar soms heb je dat er zelfs tussen broers en zussen onderscheid wordt gemaakt!! Ik heb geen advies lieve mama maar als jij mijn familie was had ik mij 100% ingezet voor die twee kleine schatten!!! Zij verdienen evenveel liefde en jij verdient het om dat te zien!!! heel veel succes

2 jaar geleden

Reactie op Didisisi

ik vind dit zo erg om te lezen 😭😔💔!!! elk kindje verdient liefde en wij ...
Dankjewel!! ❤️ Jaa, ik zal het ook wel bespreekbaar maken met familie. Ik weet wel dat ze het niet zo bedoelen, en dat ze zeker wel van mijn oudste zoon houden. Maar omdat m'n oudste zoon voor de helft van de tijd bij zijn vader is, en ons zoontje altijd bij ons is (ook als we op visite gaan), krijg ik dat gevoel wel heel sterk. En het is natuurlijk ook omdat ik hem dan erg mis, wat het gevoel weer versterkt 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Eems88

Wat vervelend zeg! Ik kan er niet over meepraten, maar het lijkt me best mo ...
Jaa heb het regelmatig met m'n partner erover. Hij vind het ene kant wel lastig natuurlijk, omdat het over zijn ouders gaat. Maar hij zegt wel dat het onbewust is. Zijn ouders gaan ook 1 dag in de week oppassen op ons zoontje. En dat het zeker niet de bedoeling is om minder van m'n oudste te houden. Zijn ouders zijn heel erg van: iedereen krijgt en verdient evenveel. Maja, mijn mama-hartje voelt iets anders. Ook omdat ik hem natuurlijk mis op de momenten dat hij niet mee is op visite

2 jaar geleden

Jaaa hier ook! Ofja.. niet hier.. maar me 2 oudste.. die hebben bij hun vader 2 broertjes.. en hier 1.. Wat is het verschil? Ik voed mijn kind hetzelfde op zoals hun.. en bij zijn vader worden de die kinderen opgevoed zoals hun dat willen.. maar daar is het onderscheid heel groot! Hun broertjes krijgen alles. En voor hun is een paar sokken kopen nog moeilijk! Want ze hebben sokken zat (die veel te klein zijn)

2 jaar geleden

Ik heb 2 zoons uit eerdere relatie. En nu een dochter van 8 maand met huidige vriend. En mijn schoonouders zien mijn zoons echt als hun kleinkinderen. Geven net zoveel aandacht (en cadeaus🙈.) Ouders van mn ex geven helaas weinig om hun.

2 jaar geleden

Ik heb een vriend en twee bonus kids, en wij hebben ook een zoontje van 7 maanden. Dus ik ervaar het vanuit het standpunt van jouw partner. Mijn familie is altijd gek geweest op mijn bonus kids. Verjaardagscadeautjes, dagjes uit, knuffels en veel aandacht. Nu wij een kind hebben dat ook van mij is zie ik net als jij verschil, maar dat vind ik niet heel gek of negatief. Het is nou eenmaal net iets anders en dat geeft helemaal niks. Wel snap ik heel goed jouw gevoel je oudste zoon te willen beschermen van het gevoel dat zijn broertje meer geliefd is. Dat verdient hij absoluut niet. Hopelijk heeft hij ook lieve familie aan zijn vaders kant.