Hi!
Gister was er een vriendin bij ons met haar drie kindjes. Ik kan het altijd super goed met haar vinden maar haar zoontje ( in februari 2 geworden) blijft telkens mijn dochter slaan.. ik zal even een voorbeeld geven:
Hij was aan het spelen met Duplo en hij was het ook weer aan het opruimen, mijn dochter wilde helpen maar daar kreeg ze een mep voor terug. Ze is 1.5, ze schrok er erg van. Ouders spreken hem niet echt aan. Moeder zegt dat een Ander het moet zeggen, misschien dat hij er dan wel naar luistert. Maar goed dat vind ik ook lastig ( ik spreek hem wel aan en leg uit dat het niet mag) maar toch, het voelt niet als mijn plek.
Maar ja vorige keer was dit ook zo, trekje hij aan haar haren, zo hard dat ze moest huilen (ze huilt echt niet snel! Dus dat deed echt zeer) ik heb besloten om haar niet meer mee te nemen, de hele dag heeft ze bij mij of haar papa gezeten omdat ze het eng vond en toen hij weg was leefde ze weer helemaal op.
Ik hoor dat hij dit ook bij andere kindjes doet maar ze doet er niet echt iets mee.. hebben jullie tips? Wat ik kan zeggen, ik wil echt niet als een betweter over komen maar zo is het niet meer leuk..