16 Reacties

2 jaar geleden

Ik doe haar gewoon nog een rompertje met korte mouwen aan met een pyjama en slaapzak. Ik weet niet hoe warm het is op de slaapkamer? Maar hier nog 16/17 graden

2 jaar geleden

Ik volg, want ons zoontje heeft exact hetzelfde

2 jaar geleden

Hier is t 25 graden op de slaapkamer. Dunne lange mouw romper aan met dun dekentje tot d'r middel.

2 jaar geleden

Hier rond de 18/19 graden op de slaapkamer. Romper met korte mouwen en sokken en dan der 4 seizoenen slaapzak (tog3).

2 jaar geleden

Reactie op iLoveAlissa

Ik doe haar gewoon nog een rompertje met korte mouwen aan met een pyjama en ...
Het is ongeveer 21 graden

2 jaar geleden

Slaapt ze nog onder een dekentje? Want misschien kun je dan een extra dekentje over doen?

2 jaar geleden

In het begin van de avond heeft ze het dus behoorlijk warm.. en rond een uurtje of 01.00 - 02.00 begint ze wat af te koelen.. Meestal doen we dan een dekentje tot haar oksels. Maar vind dat best eng ivm verstikking gevaar

2 jaar geleden

Reactie op MickyML

Slaapt ze nog onder een dekentje? Want misschien kun je dan een extra deken ...
Jaa, ze slaapt onder een dun dekentje later op de avond. Misschien eens een romper korte mouw proberen en een slaapzakje met lange mouw? 🤔

2 jaar geleden

Reactie op kelly001

Jaa, ze slaapt onder een dun dekentje later op de avond. Misschien eens een ...
Ja kun je zeker proberen! Het blijft toch altijd experimenteren. Je kunt altijd een keer extra langslopen om even te checken of ze het niet te warm heeft. Wat betreft het verstikkingsvergaar; als je het dekentje aan de onderkant vastzet en op de juist lengte legt en zij ligt tegen de onderkant van het bedje dan kan er niet zo snel iets gebeuren. Tenzij ze echt mega beweeglijk is in bed?

2 jaar geleden

Hier rompertje zonder mouw. Boven kant pyjama en dan in de slaapzak. Als ik ga slapen.. dan leg ik een hele dunnen deken erover.

2 jaar geleden

ik doe alleen een rompert in slaapzak dekentje optrekken

2 jaar geleden

Reactie op Joanne🥰

Hier is t 25 graden op de slaapkamer. Dunne lange mouw romper aan met dun d ...
Zo! Nu al 25 gr?? Het mag nog zomer worden….

2 jaar geleden

Reactie op LauBaby

Zo! Nu al 25 gr?? Het mag nog zomer worden….
Ja hou op, het is vreselijk. De zon staat er de hele dag op

2 jaar geleden

Reactie op Joanne🥰

Ja hou op, het is vreselijk. De zon staat er de hele dag op
Zet je het raam ‘s avonds open om af te koelen?

2 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Zet je het raam ‘s avonds open om af te koelen?
Ja en smorgens vroeg open

2 jaar geleden

Alleen romper, slaapzak moet ze niet hebben en als ik een deken over haar heen doe schopt ze die weg en eindigt het onder de benen.