8 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook, heel grappig, hij pakt altijd 2 ballen van dezelfde kleur en is hier ook echt naar op zoek. Maar als ik dan zou zeggen pak een rode bal dan weet ie dat niet, dus zover zijn we nog niet hahaha. Mijn zoontje is van 4 september 2021.

één jaar geleden

Ja hier ook al tijdje.

één jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook, heel grappig, hij pakt altijd 2 ballen van dezel ...
Ah oke ja bij mij is dat precies hetzelfde! ☺️

één jaar geleden

Reactie op Anouksurf

Ja hier ook al tijdje.
Ah oke dacht dat dat allemaal pas later ging maar niet dus☺️

één jaar geleden

Ja hier ook. Hij zegt ook de namen van de kleuren maar heeft ze niet altijd goed 🤭 het besef van kleuren is er zeker!

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Ja hier ook. Hij zegt ook de namen van de kleuren maar heeft ze niet altijd ...
Ah oke fijn om te horen🤗 hier praat ze nog niet heeel duidelijk dus de kleuren noemen doet ze nog lang niet😂

één jaar geleden

Hier benoemt ze ook de een paar kleuren. Niet altijd goed, maar best vaak klopt het nog ook (ik weet alleen niet altijd zeker of het geluk of wijsheid is). Ze herkennen de kleuren als ik het zo lees iig wel al duidelijk als jullie dat ook allemaal ervaren 😅.

één jaar geleden

Mijn zoontje is van 11 september. Hij is ook bezig met kleuren en benoemt er een aantal 'bauw' (blauw), 'woope' (rood), wejl (geel), wijsj (grijs), woen (groen). Soms probeert hij ook wit en zwart, die zijn lastiger voor hem te herkennen en benoemen. In het begin noemde hij alles blauw, nu weet hij echt veel kleuren goed te benoemen. Geel en groen gooit hijnog wel regelmatig door elkaar