10 Reacties

2 jaar geleden

Geen tips! Onze kleine man doet het ook! Idd overdag als we aan het eten zijn! Soms als we wakker worden. Maar nu is het al minder. Wij deden het elke keer als we een tandje erbij kregen 😅 nu krijgen we onze kiezen links en rechts en doen het weer !

2 jaar geleden

Mijn kleine man doet/deed het ook. Hij lijkt ermee gestopt te zijn, fingers crossed!🤞🏻Zo'n rot geluid is het😅 Denk eigenlijk dat je er zelf niet zoveel mee kunt

2 jaar geleden

Oooo ik word er ook helemaaaal naar van, echt zo'n vervelend geluid 🥲. M'n zoontje doet het ook de hele dag door, weet ook echt niet wat ik ermee aan moet. Hoop dat 't vanzelf stopt

2 jaar geleden

Jup!!

2 jaar geleden

Hier doet ze het ook sinds de boventandjes door zijn.. vervelend geluid zeg! Denk dat het vanzelf wel overgaat

2 jaar geleden

Hier ook twee weken heel vaak gedaan. Geprobeerd het te negeren en opeens was ze er weer klaar mee. Was inderdaad als de dood voor haar tandjes

2 jaar geleden

Ja hoor is bij ons ook al ruim 3 weken aan knarsen echt zo'n vervelend geluid krijg er iedere keer kippenvel van🤣

2 jaar geleden

Hier ook even een paar dagen gedaan en al vrij snel mee gestopt.

2 jaar geleden

Hier ook de hele dag door 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Er komen inderdaad weer 2 nieuwe tandjes door! Thanks allemaal! Stelt me gerust dat ze niet de enige is haha