10 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje krijgt een gehaakt knuffeldoekje mee naar bed. Deze is granny square gehaakt, dus zitten gaatjes in. Slaapt hij mee sinds hij 2 maanden is. Eerst legde hij het over zijn gezicht om in slaap te vallen. Wij haalde het als hij sliep van zijn gezicht af. Inmiddeld slaapt hij een aantal weken op zijn buik en gooit hij de knuffel weg en valt in slaapt met de hydrofiele doek die onder hem ligt
2 jaar geleden
Wij slapen al vanaf de geboorte met een knuffel en die rammelaar van Nijntje die je ergens bij kreeg 😅 zo'n groene ..
De knuffel is om mee te spelen.. en met die rammelaar wilt die dus slapen.. was andersom bedoeld.. maja hij maakt zijn eigen keus 🤣🤣🤣
2 jaar geleden
En zoals bijvoorbeeld de konijntjes van happy horse?
Want daar heb ik er meerdere van kunnen die ook in dr bedje ?
2 jaar geleden
Reactie op Mvgk
Ons zoontje slaapt met een happy horse knuffeldoekje. Hij slaapt hier al ee ...
Laat je die ook ‘s nachts dan liggen? Ons meisje slaapt daar ook graag mee in, maar zodra ik zelf naar bed ga, haal ik hem wel weg. Maar begin wel te twijfelen of ik hem nu niet gewoon kan laten liggen..
2 jaar geleden
Reactie op LoesE88
Ons zoontje van 8 maanden slaapt met het kleine gansje van Little Dutch. Hi ...
Hier ook het gansje van Little Dutch (Hansje). Gaat ook mee naar de opvang. Vind het zo lief dat ze slaapt met een knuffeltje. 🥰
2 jaar geleden
Vanaf 6 maanden, maar dan moet je kindje wel zelfstandig kunnen omrollen. Mijn dochter is 7.5e maand en slaapt met een knuffeldoekje. Ik laat hem snachts liggen. Als ze in slaapt valt dan kroelt ze ermee en hij ligt bijna de hele nacht op der arm of ze heeft m vast. Sochtends word ik wakker van der gebrabbel dan is ze ermee aan het spelen echt heel schattig haha
2 jaar geleden
Overdag geef ik 'm een knuffel daar slaapt hij dan gewoon mee deze geeft ook geen plukjes af dat scheelt en savonds leg ik 'm boven z'n hoofd hier moet hij echt moeite voor doen en pakt het alleen als hij smorgens wakker is om mee te spelen ik heb hem een keer met knuffel betrapt op z'n gezichtje dit was wel een paar weken eerder vandaar dat hij savonds boven z'n hoofdje ligt overigens kan hij nu wel zelf iets van zijn gezicht afhalen maar ben er toch voorzichtig mee 🙈