6 Reacties

茅茅n jaar geleden

Dreumeskoekjes 35 havermout 65 volkorenmeel 20 gr rozijnen 20 gr ongepelde amandelen Sap van 1 mandarijn Scheut olie Scheut plantaardige melk Klein beetje vanillesuiker Mengen en malen in keukenmachine tot soepel samenhangend deeg, het werden 11 koekjes. Ongeveer 10/15 minuten op 180 graden.

茅茅n jaar geleden

Lekker alternatief: appelmoescake

茅茅n jaar geleden

Op instagram heb je een Pagina genaamd kleine buikjes vullen. Heel veel lekkere recepten!

茅茅n jaar geleden

Je zou traditionele recepten met melk en boter kunnen vervangen door andere ingredienten. Melk vervangen voor amandelmelk en boter voor olijfolie bijvoorbeeld. Zo doen wij het ook en ik vind het er zelf ook veel lekkerder op worden trouwens 馃か馃ぉ zo kan je dit ook doen met pannenkoeken, bananenbrood etc etc

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter kan niet tegen melk en ei. Ik maak graag bananenbrood. Ook zoete aardappelkoekjes vindt ze lekker. Volgens mij heb ik beide recepten van de instagram van kleinebuikjesvullen. Als je instagram hebt kan je ook eens kijken bij oh.my.pie voor vegan bakrecepten. Het merk violife heeft ook plantaardige boter.

茅茅n jaar geleden

Bedankt allemaal! Hier kan wel wat mee 馃き