5 Reacties
2 jaar geleden
Hier hebben we volle melk... en dan granenpapje vanille. Eerst wou ze hier ook geen brinta maar nu wel... hier eten we het allemaal ( ikzelf en andere dochter van 4 ook) ik heb het eerstneenntijdje met de flesvoeding bereid en daarna dus de volle melk...dus lekker aan blijven bieden ze moeten eerst even wennen...
2 jaar geleden
Reactie op Sarahh93
Hier hebben we volle melk... en dan granenpapje vanille. Eerst wou ze hier ...
Gister die gekocht, Maar helaas wil ze het niet eten. Ze begint te giller en met armen slaan. Zelf als kind luste ik geen brinta. Hoop dat zij het leert eten. Maar heb mijn twijfels. 3a4 schepjes in fles voeding vind ze lekker. Maat echt pap vind ze vies. Maar blijf het aanbieden. En ga denk ik koemelk bij kv doen steeds iets meer koemelk en minder kv zodat ze dat ook gaat drinken. Yoghurt vind ze wel erg lekker
2 jaar geleden
hier wordt geen melk geaccepteerd
nou dan krijg je formula nr 1 of 2
is ook koe
2 jaar geleden
Reactie op Bougainville
hier wordt geen melk geaccepteerd
nou dan krijg je formula nr 1 of 2
is oo ...
Oke, Ik heb gister 150 koemelk gedaan. rest water. En kv. Gister 2 flessen gemaakt beide opgedronken. Met de tijd afbouwen en koemelk opbouwen. Hopelijk gaat ze eraan wennen
2 jaar geleden
Houdbare melk ben ik mee begonnen na een jaar. Dat is iets zoeter dan gewone melk (onze dochter kreeg tot 13 maanden borstvoeding). En dit dan steeds een beetje meer uitbreiden. Wij zijn begonnen met 50 cc houdbare melk. Na een x aantal weken houdbare melk geven is onze dochter overgestapt naar gewone melk (opgewarmd). En deze drinkt ze nog 2 maal daags s’ochtends en s’avonds tot de dag van vandaag. Als ze ongeveer 1,5 jaar oud is zou ik het graag zien dat ze alleen nog melk drinkt tussen de middag, maar misschien denkt zij daar tegen die tijd wel heel anders over 😅