9 Reacties

2 jaar geleden

Goede vraag ik lees mee

2 jaar geleden

Ik denk boven de 20 graden en als t zonnig is. Maar je merk gauw genoeg aan je kindje denk ik of hij/zij het te warm of te koud heeft. Gewoon je gevoel volgen 😊

2 jaar geleden

Morgen denk ik een 't shirtje hoor. Wellicht met een dun vestje erover die je uit kunt doen

2 jaar geleden

Deze week doe ik een dun rompertje met lange mouw en een dunner broekje. Ik denk dat als t echt standaard 20+ graden is het er wel echt tijd voor is. Ze draagt nu 68 en ik heb zomerspulletjes in 74 gehaald. Dus voor nu nog even dunne lange mouwen 😂

2 jaar geleden

Ik vind het nog tricky. In de zon is het soms heerlijk warm. Maar we houden haar altijd nog in de schaduw en daar is het toch nog best wat cooler. Ook kruipen buiten op de grond, terras bij ons. Zijn heel koude stenen. Dus ik kleed haar nog best warm genoeg aan momenteel 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Voor nu nog een romper met korte mouwen en een shirt met lange mouwen. Heb ook wat shirts met korte mouwen en voor het geval dat een vestje voor eroverheen, maar meer voor boven de 20+ en wat meer dagen achter elkaar denk ik zelf😉 Denk vooral op gevoel. Ik draag nu zelf ook echt nog lange mouwen.

2 jaar geleden

Een romper met lange mouwen kan ook handig zijn onder een korte mouwen shirtje mochten die zomer dingen heel leuk zijn🤣

2 jaar geleden

Pff erg he! Ik zoek me rot naar leuke t shirts met lange mouw voor een jongen!!

2 jaar geleden

Reactie op Liess91

Een romper met lange mouwen kan ook handig zijn onder een korte mouwen shir ...
Haha jaa dat doe ik dus ook😂