11 Reacties

2 jaar geleden

Baby's hebben nog geen knieschijven zoals wij die hebben. Daar hoef je je dus geen zorgen om te maken

2 jaar geleden

Baby's hebben nog geen knieschijven zoals wij die hebben. Daar hoef je je d ...
Nee oke maar ik zie wel duidelijk dat de knieën rood zijn als ze een tijdje rond heeft gekropen. Dus lijkt me niet echt prettig..

2 jaar geleden

Vraag ik me ook af, zeker nu met de warmte. Ik deed de laatste weken wel gewoon leggings o.i.d. aan, maar met bijna 30 graden is dat toch echt te warm. Anderzijds wil ik mijn baby wel de vrijheid geven om te kruipen waar ze wil, dus ook lekker op het gras en over het terras. Wat helaas minder fijn is met jurkjes of korte broekjes?

2 jaar geleden

ik rol de yogamat voor m uit maar ja t is best ruw de vloer..

2 jaar geleden

Reactie op Izzy94

Vraag ik me ook af, zeker nu met de warmte. Ik deed de laatste weken wel ge ...
Ja precies lastig inderdaad met warm weer ik had een leuk tuinbroekje gekocht met korte broekspijpen kan dus niet zo..

2 jaar geleden

Laten kruipen op een foam mat. Er is verder denk ik ik weinig. Het is het ene vervelende tegenover het andere zetten en de afweging maken. Of rode knieeen of veel te warm

2 jaar geleden

Toevallig van een vriendin kniebescherm sokachtige dingen gekregen. Even googlen en ik kwam dit plaatje tegen. Misschien is het wat. Heb het zelf nog niet gebruikt. Ziet er misschien wel een beetje gek uit met blote benen🙈.

2 jaar geleden

Reactie op Zomie

Toevallig van een vriendin kniebescherm sokachtige dingen gekregen. Even go ...
ik heb deze maar zijn niet handig en zitten strak 😂

2 jaar geleden

Een kindje kan volgens mij best wel wat hebben hoor. Ik kroop op een gegeven moment in de tuin altijd op handen en voeten (ziet er niet uit:)).

2 jaar geleden

Reactie op Didisisi

ik heb deze maar zijn niet handig en zitten strak 😂
Oh haha leek me nog wel handig. Maar niet zo fijn dus

2 jaar geleden

Reactie op Kaar21

Een kindje kan volgens mij best wel wat hebben hoor. Ik kroop op een gegeve ...
Ja het zal ook wel meer mijn eigen idee zijn.