11 Reacties

2 jaar geleden

Ja, als mijn dochter iets niet wil, geeft ze mij een bitchclap 😂

2 jaar geleden

Reactie op lrbntm

🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Ja hier ook, zag die andere topic van de kusjes en was al teleurgesteld 😅 Ons zoontje kan soms ook slaan als ik hem een kusje wil geven. Andere keren vindt ie het wel OK hoor, maar zelf geeft ie er maar zelden, negeert me dan. Blij dat ik niet de enige ben 😛

2 jaar geleden

Reactie op lrbntm

Die herken ik 🤣

2 jaar geleden

Reactie op lrbntm

🤣🤣🤣🤣🤣 OMG ik nam net een slokje drinken en spoot eruit 🤣🤣🤣🤣 geweldig dat je dit even deelt !!!

2 jaar geleden

Haha ja bij mij gaat hij ook wild met z’n armen slaan zodat ik niet in de buurt kan komen. Maar doet hij ook als hij geen zin heeft in eten/schoon gezicht/drinken etc 😂 dus vind nee knikken nog redelijk subtiel

2 jaar geleden

Mijn dochter ontwijkt kusjes als ze die niet wil 😂. Opgetild dan hangt ze helemaal naar achter, in haar loop stoel rent ze er letterlijk vandoor 😂. Sowieso heeft m’n dochter echt een eigen willetje 😅. Als ze iets niet wil, dan krijg je het ook niet voor elkaar. Een fles slaat ze weg als ze vol zit of draait haar hoofd op een hele sassy manier weg. Het is dat ze dr armen nog niet over elkaar kan slaan anders had ze dat gedaan 😂.

2 jaar geleden

Aaaah! Vind hij misschien jouw reactie daarop grappig? Ik trok een keer een gekke bek toen mijn zoontje met zijn fles melk ging schudden. Vond hij hilarisch. Nu zit elke keer alles onder de plakmelk 😂 kan het iets soortgelijks zijn?

2 jaar geleden

Reactie op Septbaby21

🤣🤣🤣🤣🤣 OMG ik nam net een slokje drinken en spoot eruit 🤣🤣🤣🤣 geweld ...
Haha ja dit wordt een zware later, mevrouw heeft een onwijs temperament.

2 jaar geleden

Hier schudt ze de hele dag door “nee”. En als ze geen eten/drinken meer wil, duwt ze het gewoon aan de kant. Dit doet ze overigens ook als iets/iemand in de weg staat/zit/hangt van wat ze wil hebben 😂 Ze is erg doelgericht haha

2 jaar geleden

hij wilt alleen een kusje omdat hij dan in mijn wang kan bijten 😭😭😭 het kan dus altijd erger (en pijnlijker)