35 Reacties

één jaar geleden

Jaaaaaa hier ook. Echt draaaama. Wij zijn ZO moe! Ze is gewoon twee uur wakker snachts. En idd spelen bij ons in bed en alleen rustig als ze bij ons in de armen ligt. Hopelijk echt een fase.

één jaar geleden

Yes, hier al weken af en aan drama met slapen, uren wakker en niet in slaap te krijgen.

één jaar geleden

Hier ook al weken. Dan neem ik hem tussen ons in en slaapt hij lekker door tot ongeveer 08:00. Vindt het stiekem ook niet erg.

één jaar geleden

Hier ook al 3 weken aan de gang. Gemiddeld 2/3 uur in de nacht met haar bezig voordat ze weer slaapt. Terwijl ze voorheen al maanden lang doorsliep.

één jaar geleden

Hier heeft dit ook een paar weken geduurd. Zo'n 3 weken geleden waren we elke nacht 2 a 3 uur met haar bezig. Niks leek te helpen en bij ons in bed nemen, dan maakte ze er een feestje van. Afgelopen week nog maar 1 spook-nacht gehad. Dus heb helaas niet meer tips dan je erdoorheen proberen te slaan en eraan te denken dat het een fase is. Ik heb daarnaast andere dingen echt even op een lager pitje geprobeerd te zetten. Normaal deed ik bijvoorbeeld heel veel tijdens haar middagdut, maar de afgelopen weken lag ik vaak dan zelf een uur te slapen. En de dag(en) dat je samen met je partner vrij bent afspreken dat jullie allebei eens een keertje blijven liggen om wat bij te tanken. Succes, het is zo pittig!

één jaar geleden

Reactie op umral

Hier ook al weken. Dan neem ik hem tussen ons in en slaapt hij lekker door ...
Oh nou dat is dan nog wel fijn toch! Als ik haar tussen ons neem dan maakt ze er echt een feestje van. Als ze tussen ons zou liggen en zou door slapen had ik het echt geen probleem gevonden 😥

één jaar geleden

Hier hetzelfde, maar al 3 weken, wakker om 4 uur, ligt boos te roepen, nadien te wenen, moeilijk te troosten. Als we haar na een half uur wiegen in bed leggen begint er opnieuw… valt dan om 6 u terug in slaap maar we moeten opstaan om 6u45… echt moordend… lijken jullie kindjes ook echt boos s nachts? Hier ligt ze echt boos te roepen en te jammeren…

één jaar geleden

Ja dat is hier ook even geweest. Inderdaad voor heen hielp het als we haar bij ons legde maar dit hielp toen ook niet. Gewoon gezellig kletsen ineens. Dus dan maar weer in bed. We hebben dr echt soms wel even laten zeuren want het was meer kletsen als huilen. En nu heeft ze het nog wel eens dat ze om half 6 begint te praten dan zet ik de babyfoon uit😅 en uiteindelijk valt ze weer in slaap

één jaar geleden

Oh nou dat is dan nog wel fijn toch! Als ik haar tussen ons neem dan maakt ...
Dat is bij ons precies zo! Mevrouw brabbelt er op los en gillen van plezier. Afgelopen nacht weer van 12 tot 3 😴

één jaar geleden

Reactie op mignot

Dat is bij ons precies zo! Mevrouw brabbelt er op los en gillen van plezier ...
Ah echt heel zwaar, lijkt wel alsof het maar niet overgaat deze fase 😥

één jaar geleden

Dit! Lijkt nu na 2 weken voorbij te zijn 😅

één jaar geleden

Zo zo zo herkenbaar! Hier ook al 2 weken af en aan enorm spoken in de nacht. Soms uuurenlang wakker en inderdaad wanneer ze tussen ons in ligt gaat ze echt niet slapen. DRAMA !!! Ook sprong 9 en ontwikkeling gok ik, hoop dat t snel voorbij is

één jaar geleden

Reactie op mignot

Hier ook al 3 weken aan de gang. Gemiddeld 2/3 uur in de nacht met haar bez ...
Precies dit! Herkenbaar tot in den treuren, helaas 😭

één jaar geleden

Omg dit klinkt zo als mijn dochter nu en de afgelopen weken. Standaard tussen 00.00 en 02.00 uur wakker worden en dan 2,5 uur later pas slapen. Breekt me echt op aangezien ik 6 uur op moet staan voor werk.

één jaar geleden

Reactie op lrbntm

Omg dit klinkt zo als mijn dochter nu en de afgelopen weken. Standaard tuss ...
Is ook echt killing! Ervaren we hier ook… zeer pittige fase en hopen dat die zooo snel voorbij is!! Ik vind t momenteel echt niet niks, weinig slaap is echt vreselijk

één jaar geleden

hoelang gaat dit duren?? 🥱

één jaar geleden

Hier ook meer dan een week zo geweest. Standaard tussen 2-3 wakker en dan pas tussen 5-6 weer slapen (waarna onze wekker ging) echt mega slopend. Zondag sliep ze ineens weer door en was het over. Baby’s🤦🏻‍♀️

één jaar geleden

Heeel hoopvol dat het ineens weer over was, I hope soooo 🤞🤞

één jaar geleden

Yes hier ook al weken.. echt drama dit niks lijkt te helpen we hopen maar dat het kiezen en weer nieuwe ontwikkelingen zijn

één jaar geleden

Hier ook al weken🥴