35 Reacties

één jaar geleden

Wat veel die dit herkennen zeg. Hier hetzelfde… slaapt sinds dat hij dubbele oorontsteking heeft gehad niet meer door en vaak rond middernacht wakker en pas 2 uur later weer terug in slaap (als we geluk hebben… soms ook pas veeeel later). We zijn radeloos… niks helpt en het slaaptekort breekt ons op…

één jaar geleden

Reactie op Sanpau

Wat veel die dit herkennen zeg. Hier hetzelfde… slaapt sinds dat hij dubbel ...
Is hij nu weer helemaal fit? Iets veranderd in het slapen overdag? Een slaapassociatie waarmee hij nu in slaap valt? Wat slopend, he :(…

één jaar geleden

Reactie op Sanpau

Wat veel die dit herkennen zeg. Hier hetzelfde… slaapt sinds dat hij dubbel ...
Ja ik denk dat het echt een hele heftige fase is aangezien er zoveel op dit moment hetzelfde meemaken idd.

één jaar geleden

Fijn om te lezen dat we niet de enige zijn 😅 het begint me wel beetje op te breken. Hoe houden jullie dit vol? Met zelf werken etc? Ik krijg ook weer helemaal angst gevoelens naar de eerste maanden waarin hij helemaal niet sliep

één jaar geleden

Fijn om te lezen dat we niet de enige zijn 😅 het begint me wel beetje op t ...
Vroeg naar bed gaan zodat je al wat uurtjes gemaakt hebt voor hij wakker wordt.

één jaar geleden

Hier al maanden.. jeetje vind het erg pittig worden. Slaap al maanden 4 uurtjes per nacht. Hij blijft midden in de nacht krijsend wakker worden , terwijl hij nog half slaapt.. Als ik hem bij me pak is hij wel meteen weer blij. Valt overdag en savonds wel meteen in slaap. En is overdag ook super vrolijk. Dat scheelt dan weer haha.

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

Vroeg naar bed gaan zodat je al wat uurtjes gemaakt hebt voor hij wakker wo ...
Dat is vaak mn doel idd! Helaas is in slaap kamer nu ook een uren lang durend drama..

één jaar geleden

Fijn om te lezen dat we niet de enige zijn 😅 het begint me wel beetje op t ...
Zodra mijn dochtertje slaapt rond 8/9 uur dan ga ik ook direct me bed in en probeer ik te slapen. Als slapen niet lukt probeer ik altijd even in rust een filmpje te kijken of iets zodat ik toch echt even me rust neem en wat slaap/rust heb gehad voor als ze in de nacht dus weer wakker wordt

één jaar geleden

Kan het geen honger/dorst zijn? Misschien een ontwikkeling of groeispurt waardoor ze wat meer nodig heeft? Als mijn zoontje ontroostbaar is 's nachts, dan is dat altijd omdat hij wil drinken.

één jaar geleden

Reactie op FemkeV1987

Hier al maanden.. jeetje vind het erg pittig worden. Slaap al maanden 4 uu ...
Hier ook al maanden… komt geen einde aan 🤓

één jaar geleden

Zijn er kinderen die inmiddels al weer doorslapen? Heb een beetje hoop nodig. Mevrouw sliep twee dagen door voor het eerst sinds weken, maar sinds vier dagen is het erger dan ooit. Ze was vannacht bijvoorbeeld wakker van 23.30 tot 5 uur…. Letterlijk 2 uur geslapen iedere nacht de afgelopen dagen.

één jaar geleden

Er is hoop! Wij hebben hier bijna 8 weken last van gehad met ons zoontje. Gelukkig gaat het sinds afgelopen maandag eindelijk een stuk beter. Wij waren ook volledig gesloopt, zo erg dat ik zelfs een dag vrij moest nemen van werk om een beetje bij te tanken. Ik merk dat hij nu ook zijn dutjes overdag helemaal anders doet, dus waarschijnlijk was het een combinatie van slaapregressie, sprong 9 en ontdekken qua dutjes. Maar pffff blij dat het nu zo goed als klaar is 🥳😴

één jaar geleden

Reactie op lrbntm

Zijn er kinderen die inmiddels al weer doorslapen? Heb een beetje hoop nodi ...
Zie mijn reactie hierboven!

één jaar geleden

Reactie op GigiChiara

Er is hoop! Wij hebben hier bijna 8 weken last van gehad met ons zoontje. G ...
Omg goed om te lezen dit!!! Vandaag en morgen ziek gemeld omdat ik het ff niet meer trek.. vannacht was die 3x wakker dus al enige verbetering! Wat doet hij overdag anders nu?

één jaar geleden

Omg goed om te lezen dit!!! Vandaag en morgen ziek gemeld omdat ik het ff n ...
Pffff ik snap het helemaal hoor! Het is zo verschrikkelijk slopend. Hij deed voorheen echt nog 2 dutjes en doet er nu nog maar 1. Hij houdt het opeens gewoon super goed vol tot half 1 ongeveer en dan doe ik hem rond kwart voor 1 naar bed, dan wordt hij rond 3 uur weer wakker en gaat hij rond 19.00/19.30 weer naar bed. Voorheen moest hij echt rond 9.00/10.00 echt nog dutten, maar dat is dus verleden tijd!