30 Reacties

2 jaar geleden

ik vind 2x 2uur niet erg als hij dat pakt... (meestal 2x 1,5 u hier) je moet er dan wel rekening mee houden dat hij dan een late bedtijd of vroege opsta tijd kan hebben kijkend naar het totaal uren van slaap maar als hij om 9u gaat slapen is hij 6u ofzo wakker denk ik? kun je de ochtend dut niet wat verschuiven naar wat later? maar als het werkt lekker zo laten toch

2 jaar geleden

Niets moet, wat werkt werkt 😄

2 jaar geleden

Lenn hier kan ook veel slapen, ochtend 1,5/2 uur en middag zo weer 1,5/2 uur

2 jaar geleden

Ik maak hem ook niet wakker. Soms slaapt hij 45 min, soms een uur en soms 1.5 uur. Middag verschilt ook, daardoor ligt hij er soms iets vroeger in. Ik volg hem daarin gewoon

2 jaar geleden

Ik volg gewoon onze zoon hierin. De ene keer slaapt ie kort en vaak ook langer in de ochtend. Afhankelijk hoelang en hoelaat die in de middag geslapen, vervroegen we bedtijd gewoon.

2 jaar geleden

Ik volgde ook mijn zoon hierin en hij sliep twee keer 1,5/2 uur. Hij werd alleen steeds eerder wakker en uiteindelijk bij het wakker worden van 5 uur ‘s ochtend ben ik hem na 45 min ochtendslaapje wakker gaan maken. Eerste twee dagen was hij niet te genieten maar staat nu weer ongeveer half 7 op. Het heeft geholpen. Vind het nog steeds zielig om hem wakker te maken. 🥲

2 jaar geleden

Reactie op 30SAAR

Ik volgde ook mijn zoon hierin en hij sliep twee keer 1,5/2 uur. Hij werd a ...
Ik maak mijn zoontje niet wakker. Wat is wel doe, als hij anderhalf uur geslapen heeft, boven de was opvouwen of de droger aanzetten. Dan wordt hij zelf wakker van het geluid ipv dat ik hem wakker maak

2 jaar geleden

Ik maak mijn zoontje niet wakker. Wat is wel doe, als hij anderhalf uur ges ...
Functioneel lawaai maken 🤣 ga het proberen

2 jaar geleden

Hi, na z'n sprong 6 en een weekje ziek te zijn geweest, slaapt ons zoontje s'ochtends ook erg lang! Ligt nu dus al bijna 2u te slapen. 🙈 Middag slaapt hij meestal ook nog eens 1,5u tot 2 uur 😂 geen idee waarom hij zoveel slaapt ineens, en met name de ochtend slaap heel lang. Nachten gaan ook goed, van 7/7.30 tot 6u. (Hoop steeds dat t een uurtje later wordt, maar nee haha)