42 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Ach niets van aantrekken! Heerlijk toch zo’n babyspek!! Mijn dochtertje zit ...
Zooooooo schagtig! Die dijbeentjes. Heerlijk

2 jaar geleden

Ohhh wij hebben ook zo’n lekker spekkie. 9 maand en 10 kg en 76 cm😊

2 jaar geleden

Heerlijk juist die lekkere baby spekjes! Super schattig en zacht. Ik kan het niet laten om er af en toe zachtjes in de knijpen 🤭 Lekker genieten van onze moppies.

2 jaar geleden

Nou hier een wat magerder ventje; dat maakt ook onzeker moet ik bekennen 🤨. Hij is geboren met 40+1 en woog 3270. Een klein ventje dus. Maar hij heeft altijd deze lijn gevolgd. Zodra hij ziek is, in een sprong zit, of om wat voor reden niet lekker in zijn velletje zit, dan halveert hij direct zijn flessen en stopt hij vaak ook met vast voedsel. Dat zorgt iedere keer voor stress want ja, hij weegt al niet zo zwaar. Ons zoontje is nu 9 maanden en 75cm en weegt 8.2 kg.

2 jaar geleden

Reactie op XLMN

Zooooooo schagtig! Die dijbeentjes. Heerlijk
Heerlijk he. Krijg geen genoeg van die benen of dr polsjes waar zo’n vetrol opligt 😂

2 jaar geleden

Niks van aantrekken! Onze zoon is 78 cm en 11 kilo! Haha Lekker goed gebouwd en goed wat bij te zetten! En geef toe die lekkere spek beentjes zijn toch té schattig!!!

2 jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Heerlijk he. Krijg geen genoeg van die benen of dr polsjes waar zo’n vetrol ...
Ja ik heb dat ook!!! Haha. Ge-wel-dig. En die dikke voetjes. Pfff smelt

2 jaar geleden

Hier ook steady op de +1 lijn! 9,7 kilo en ook zo'n 74 centimeter geloof ik. Hij is met 42 weken geboren en met de geboorte macrosoom. Ik snap je onzekerheid wel, heb die opmerkingen ook veel gehad. In het begin veel over z'n gewicht want 'oooohhh wat was hij groot', 'dat je het eruit hebt gekregen' en 'hij kan meteen naar de kleuterschool'. Vreselijk vond ik dat. Nu is hij 9 maanden en een hele goede eter en veel mensen maken daar ook grapjes over. Dat kan ik ook niet van iedereen even goed hebben. Maar ik maak me echt geen zorgen dat m'n kind te dik is hoor. Ik ga z'n spekbeentjes nog missen als hij straks afvalt omdat hij gaat rennen!

2 jaar geleden

Ze is van 2 september, en weegt 6,9 kg en is 66cm. Wij hebben een kleine meid die net onder de -2 zit!

2 jaar geleden

Hier een jongetje van 4 september. Half mei woog hij 8,8 kg en was 70cm lang

2 jaar geleden

Jongen van 23 september, woog half mei 12 kilo en 80cm 😅. Heerlijk die spekjes, als ze gaan lopen is het er zo weer af. Zelf heb ik er geen problemen mee als mensen het zeggen, want het is ook gewoon zo. Maar ik denk niet dat ze het slecht bedoelen, eerder leuk of ze weten niks beters 😂 zou het met een korreltje zout nemen

2 jaar geleden

Nou hier een wat magerder ventje; dat maakt ook onzeker moet ik bekennen 🤨 ...
Zo herkenbaar dit! Nu dus met sprong 7 weer hetzelfde verhaal. Vreselijk maargoed inmiddels laat ik het maar los en eet ze wat ze eet 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Onze dochter is 9,5 maand, 76 cm en 8.2 kilo en hier lachen ze ook om haar spekkies.

2 jaar geleden

Oh wat fijn al die herkenbare verhalen! Ik vind mijn dochter zelf ook perfect zoals ze is en vind die plooitjes in haar armen en benen om op te eten. Maar als er dan best vaak wordt gezegd dat ze dik is, ging ik me toch afvragen of ik als moeder door een te roze bril keek.

2 jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Ach niets van aantrekken! Heerlijk toch zo’n babyspek!! Mijn dochtertje zit ...
Heerlijk! Precies zulke armpjes en beentjes heeft mijn dochter ook😍

2 jaar geleden

Mijn ukkie woog met 7 maanden al 9,2 kg. Inmiddels is ze de 9 maand voorbij. Geen idee hoe zwaar ze nu is, maar ze trekt zich op, kruipt in het rond en is de gelukkigste baby die ik mij kan wensen. Die spekkies trekken vanzelf wel weer weg❤️ opmerkingen genoeg om mij heen, maar ik maak mij er niet meer druk om

2 jaar geleden

Die van ons is gisteren 10 maanden geworden en bij 9 maanden was ze 73 cm en 9,8 kilo. Echt waar, liever een spekje teveel dan teweinig. Ze werd met 7 maanden opgenomen ivm norrovirus en was in 24 uur 1,5 kilo kwijt. Ze lopen en kruipen het er vanzelf af zolang je gezonde voeding en hoeveelheid geeft! Don’t worry🥰

2 jaar geleden

Onze dochter zit ook op +1. Ze is 9.5 maand en 10kg. Laatst bij de kinderarts geweest (voor andere reden) en die zei dat ze keurig op gewicht is en er goed uit zag. Dus zou me er niet te druk om maken en gewoon heerlijk knuffelen met alle spekkies😁

2 jaar geleden

Geen zorgen maken! Mijn dochter heeft dezelfde ‘afmetingen’ en is sterk & gezond. Baby’s horen echt die reserves te hebben :) Het maakt ze ook heerlijk knuffelbaar🤗🤗🤗

2 jaar geleden

Vandaag onze dochter van 10.5 maand gewogen en gemeten. Ze is 80 centimeter en weegt 8.5 kilo. Qua gewicht volgt ze het lijntje. Qua lengte gaat ze harder. Ze eet goed. 3 flessen, groente fruit en 1,5 a 2 boterhammen en ook nog n tussendoortje. Zit me toch niet helemaal lekker.