11 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een babywalker. Dit helpt hier heel erg goed!

2 jaar geleden

Ik heb het 4 in 1 hertje loopwagen van vtech ze is er helemaal gelukkig mee en sjeest de hele woonkamer door hahaha

2 jaar geleden

Ik heb een loopkar. Maar ik zet er vooral geen druk achter, lekker op haar tempo 馃グ!

2 jaar geleden

Wij hebben gister via mp de babywalker van vtech opgehaald. Foeilelijk maar werkt wel heel goed! We hebben ook een andere maar die is levensgevaarlijk want ze kan zich daar niet aan optrekken zonder om te vallen en er zit geen vertragende rem op.

2 jaar geleden

Het is handig als het handvat niet verder uitsteekt dan de achterste wielen. Als het handvat voorbij de wielen uitsteekt dan valt de loopwagen veel makkelijker om.

2 jaar geleden

Ter info: Een kinderfysio zei het volgende over loopkarren (zie foto).

2 jaar geleden

Onze dochter schuift gewoon een stoel door de kamer en gebruikt ons allemaal als loophulp, haha.

2 jaar geleden

Wij hebben de blokkenkar van Little Dutch. De eerste dag rende hij ermee door de kamer, 2e dag ook nog, vervolgens weekendje weg geweest nu gebruikt hij hem als blokken opslag en klim & klauter attractie 馃ぃ. Maar ach ik laat het aan hem hij kruipt op 1 voet en 1 been met als resultaat dat zijn sleep/kruipbeen nu een eeltlaagje krijgt. Het interesseert meneer namelijk niet of hij binnen of buiten is 馃お. Mama is daar minder blij mee, maar ach dat is mama maar 馃ぃ馃槤. Papa vindt het juist geweldig want die wordt buiten voor de deur onthaalt door de kleine. Zodra hij bij het opritten aankomt lopen doe ik de deur open en komt die kleine vanuit de woonkamer de hal door denderen hop over de drempel naar buiten, papa halen 馃槏馃槏馃槏.

2 jaar geleden

Reactie op KSSBJ

Wij hebben gister via mp de babywalker van vtech opgehaald. Foeilelijk maar ...
Klinkt goed! Zit er op de vtech wel een vertragende rem?

2 jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Ter info: Een kinderfysio zei het volgende over loopkarren (zie foto).
Tegenwoordig is niks goed meer 馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op LindaaMK

Klinkt goed! Zit er op de vtech wel een vertragende rem?
Ja zit een snelheidsregelaar op!