35 Reacties
2 jaar geleden
Ik wil met de kleine ook naar de dierentuin maar ze is zo snel moe dat ik niks kan inplannen. Voordat we daar zouden zijn is het al bedtijd zegmaar 馃槶. In de auto of kinderwagen slaapt ze absoluut niet..
2 jaar geleden
haha hier mijn lijstje saaie uitjes die ik zelf heel leuk vind
het strand ga ik vaak heen
speeltuinen
zandbak
kinderboerderij
bibliotheek
openbare tuintjes
t meeste op de fiets dat is ook al dolle pret
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Naar Ballorig Veenendaal, dat is bij mij in de buurt.
Flint in Ballorig:
...
Aaaaahhh super leuk!!
2 jaar geleden
Reactie op September21Baby
Ik wil met de kleine ook naar de dierentuin maar ze is zo snel moe dat ik n ...
Hey! Ik snap het probleem dat je kleine niet slaapt in de kinderwagen/auto! Is een draakzak een optie voor je? Bij mij werkt dit echt top en neem mn dochter overal mee naartoe en doet ze toch dr slaapjes die ze wilt :)
2 jaar geleden
Vandaag naar het Amstelpark in Amsterdam geweest. Picknickkleedje mee en haar even laten eten/spelen, op schoot op de schommel vindt ze heel leuk en even kijken bij de dieren.
2 jaar geleden
Reactie op MamaVanMara
Hey! Ik snap het probleem dat je kleine niet slaapt in de kinderwagen/auto! ...
Tot nu toe nooit een draagzak gebruikt. Ze is al 10 maanden en is dit dus helemaal niet gewend. Zou t nog kunnen veranderen? Ze wilt echt haar bed namelijk om te slapen
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Naar Ballorig Veenendaal, dat is bij mij in de buurt.
Flint in Ballorig:
...
Hahaha het is echt jammer dat jullie zover weg wonen. Ben is ook helemaal fan van die indoor speeltuinen. Hij gaat al sinds moederdag toen was hij 7.5 maanden. Ik moet nu al oppassen met het noemen van ballenbak, monkey, monkeytown of speeltuin. Als ik een van deze woorden noem zie je zijn oogjes al twinkelen 馃ぃ.
Ben is ook echt een peutermagneet. Waar we ook heen gaan, peuters stormen op hem af en willen met hem spelen. Komen er andere kindjes binnen, niet interessant want Ben is leuker 馃槺馃槤.