9 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb er ook eentje thuis maar durf het ook nog niet te gebruiken. Op mijn doos staat wel: boven 12 kg, misschien dat je daar wat aan hebt?
2 jaar geleden
Reactie op hildathomaz
Ik heb er ook eentje thuis maar durf het ook nog niet te gebruiken. Op mijn ...
Awel mijn zoontje is zodanig groot dat zijn voetjes eigelijk al tot op de grond komt, hij vind het wel super leuk maar als dat echt slecht is voor zijn beentjes ben ik zo aan twijfelen,
2 jaar geleden
Eerlijk gezegt... Hij zit nu af en toe ook even in een houding die niet ergonomische is. Als hij in een ruimte loopt waar hij nergs iets kan stoten of vanaf kan trekken zie ik het probleem niet om even kort er in te zitten. Gewoon voor d e leuk paar keer per dag eventjes kort.
2 jaar geleden
Wij hebben er eentje gekregen van mijn schoonmoeder. Het lijkt mij wel leuk, straks als het mooie weer eraan komt. Eventjes een paar minuten in de tuin in de loopstoel. Hoeft ook niet zo lang toch? Ik zal me er niet al te druk om maken, als het maar niet te vaak en te lang gebeurt.
2 jaar geleden
Mijn zoontje gaat het hele huis door met dat ding, met mooi weer even lekker in de tuin. Even een kwartiertje lijkt mij echt geen kwaad te kunnen. Dan heeft hij alles ook weer gezien en dan hebben we beide even snel ons ding kunnen doen. Echt een uitkomst, en iedereen moet het natuurlijk zelf weten maar ik denk niet dat het verkeerd is als hij met mate word gebruikt. Als ik hem vast houd springt hij ook bouncend staand op en neer, een beetje dezelfde beweging dus. Wel denk ik dat je kindje er natuurlijk sterk genoeg voor moet zijn want anders word hij gedwongen dingen te doen die hij niet kan.