Even geen billendoekjes. Lauwwarm water en droogdeppen met een hydrofiele d ...
Hij poept nu wel 6 keer per dag, ik probeer het zoveel mogenlijk te doen. Maar heb toch ook echt doekjes nodig.. de sensitive pampers doekjes prikken dus heel erg.. zo zielig
Wasbare billendoekjes en dan water met kokosolie erin. Werkt echt als een trein en heerlijk voor het huidje. We zijn overgestapt toen ons zoontje enorm uitslag had van de tandjes poep en daarna nooit meer teruggegaan naar wegwerpdoekjes.
Waterdoekjes van Kruidvat huismerk. Nooit irritatie. De gastouder gebruikt geparfumeerde lotion doekjes we merken dat ze daar soms wel irritatie van heeft.
Waterdoekjes van Kruidvat huismerk. Nooit irritatie. De gastouder gebruikt ...
Ja ik merk het bij mijn dochter ook 1 dag opvang en dan is het meteen anders. Ook weer zo raar om dan eigen doekjes mee tegeven maar je zou het haast doen
Ja ik merk het bij mijn dochter ook 1 dag opvang en dan is het meteen ander ...
Nee hoor, dat is niet raar. Een kindje kan altijd gevoeliger zijn en als ze er last van hebben, kan je er zeker om vragen. Als het na 1 dag al zichtbaar is, dan reageert je kindje echt flink op de doekjes daar.
Nee hoor, dat is niet raar. Een kindje kan altijd gevoeliger zijn en als ze ...
Ja ik moet zeggen ze poept veel dus dat werkt niet mee natuurlijk. En ik gebruik ook zelf alleen maar producten voor haar waar niks in zit in bad ook dus misschien ook niet gewend. Maar inderdaad wel na 1 dag zichtbaar. Dan is het weer goed smeren en de dagen dat ze thuis is is het ook wel weer weg
Ik heb het wel eens aangegeven en er zit altijd een pak doekjes in haar tas die ik mee geef maar naar mijn idee doen ze er niks mee. Kan me voorstellen dat ze druk genoeg zijn en niet voor iedereen appart doekjes neerleggen
Ik heb doekjes van Neutral maar als ze echt veel last heeft gebruik ik enkel water met een washandje. Smeren maakt de huid nog dunner dus dit doe ik niet maar de crème met het hoogste percentage zinkoxide is van Dr Leenarts. En nu met het warmer weer perfect om even geen luier aan te geven en op een kleedje te leggen zodat het kan ademen.