18 Reacties

2 jaar geleden

Even geen billendoekjes. Lauwwarm water en droogdeppen met een hydrofiele doek en lekker in de blote billen laten spelen

2 jaar geleden

Even geen billendoekjes. Lauwwarm water en droogdeppen met een hydrofiele d ...
Hij poept nu wel 6 keer per dag, ik probeer het zoveel mogenlijk te doen. Maar heb toch ook echt doekjes nodig.. de sensitive pampers doekjes prikken dus heel erg.. zo zielig

2 jaar geleden

Wij hebben waterdoekjes, maar met uitslag is dat ook echt te pijnlijk. Komt ook doordat je een veegbeweging moet maken dus het schuurt

2 jaar geleden

waterwipes! en iedere wissel dik zinkzalf smeren

2 jaar geleden

Wasbare billendoekjes en dan water met kokosolie erin. Werkt echt als een trein en heerlijk voor het huidje. We zijn overgestapt toen ons zoontje enorm uitslag had van de tandjes poep en daarna nooit meer teruggegaan naar wegwerpdoekjes.

2 jaar geleden

Hydrofielen washandjes met lauwwarm water kan ik als tip meegeven 😊

2 jaar geleden

Waterdoekjes van Kruidvat huismerk. Nooit irritatie. De gastouder gebruikt geparfumeerde lotion doekjes we merken dat ze daar soms wel irritatie van heeft.

2 jaar geleden

Gewoon naif neutral of waterwipes werkt het best. Meteen talkpoeder en/of sudocreme of bepanthen

2 jaar geleden

Reactie op Roosl21

Waterdoekjes van Kruidvat huismerk. Nooit irritatie. De gastouder gebruikt ...
Ja ik merk het bij mijn dochter ook 1 dag opvang en dan is het meteen anders. Ook weer zo raar om dan eigen doekjes mee tegeven maar je zou het haast doen

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja ik merk het bij mijn dochter ook 1 dag opvang en dan is het meteen ander ...
Nee hoor, dat is niet raar. Een kindje kan altijd gevoeliger zijn en als ze er last van hebben, kan je er zeker om vragen. Als het na 1 dag al zichtbaar is, dan reageert je kindje echt flink op de doekjes daar.

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Nee hoor, dat is niet raar. Een kindje kan altijd gevoeliger zijn en als ze ...
Ja ik moet zeggen ze poept veel dus dat werkt niet mee natuurlijk. En ik gebruik ook zelf alleen maar producten voor haar waar niks in zit in bad ook dus misschien ook niet gewend. Maar inderdaad wel na 1 dag zichtbaar. Dan is het weer goed smeren en de dagen dat ze thuis is is het ook wel weer weg

2 jaar geleden

Zou het eventueel spruw kunnen zijn door de antibiotica? Dan helpt daktozin heel goed!

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Nee hoor, dat is niet raar. Een kindje kan altijd gevoeliger zijn en als ze ...
hier ook altijd gedaan, nu bestellen ze onze doekjes zelfs en hoeven we ze niet meer mee te geven

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja ik moet zeggen ze poept veel dus dat werkt niet mee natuurlijk. En ik g ...
Ik zal het gewoon meegeven. Ik werk op een kinderdagverblijf, er is niks raars aan. Sommigen nemen ook hun eigen luiers mee ivm uitslag

2 jaar geleden

Reactie op Liess91

Ik zal het gewoon meegeven. Ik werk op een kinderdagverblijf, er is niks ra ...
Oke snap ik , ik denk dan misschien is dat weer extra werk als iedereen eigen doekjes en luiers mee gaat nemen.

2 jaar geleden

Ik heb het wel eens aangegeven en er zit altijd een pak doekjes in haar tas die ik mee geef maar naar mijn idee doen ze er niks mee. Kan me voorstellen dat ze druk genoeg zijn en niet voor iedereen appart doekjes neerleggen

2 jaar geleden

Naïf doekjes hielpen hier alleen, en ik gebruik heilwolle en sheabutter voor uitslag

2 jaar geleden

Ik heb doekjes van Neutral maar als ze echt veel last heeft gebruik ik enkel water met een washandje. Smeren maakt de huid nog dunner dus dit doe ik niet maar de crème met het hoogste percentage zinkoxide is van Dr Leenarts. En nu met het warmer weer perfect om even geen luier aan te geven en op een kleedje te leggen zodat het kan ademen.