12 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde haha. Ik probeer wel echt beleg af te wisselen en er iets naast te geven (Komkommer, klein beetje fruit etc)

2 jaar geleden

Ik geef wel eens ter afwisseling (vooral in het weekend) een bruin broodje, een geroosterde boterham, omeletje of bananenpannenkoekjes. De ene keer met meer succes dan de andere keer..

2 jaar geleden

*Brood, met smeerkaas voor Kids, vega smeer worst, margarine, avocado, gebakken ei of gekookt *Soep

2 jaar geleden

Ik geef helemaal geen brood dus ik heb dit probleem ook, maar ik geef vaak groentenhap/yoghurt met gepureerde blauwe bessen/frambozen in haar handje/avocado met banaan/gekookt eitje (gebakken krijgt ze nog niet weg).

2 jaar geleden

Erwtjes koken en pureren, wortel koken en pureren, banaan, aardbei prakken (soort natte jam), frambozen, pindakaas, boterham dopen in ei en bakken (soort wentelteefje), roerei erop

2 jaar geleden

Roerei , misschien bananen pannekoekje? Soms ook cracotte met iets er op

2 jaar geleden

Brood, pap, bananenpannekoekjes, omeletje. Deze week ook voor t eerst een krentenbroodje gegeven

2 jaar geleden

rijstwafel geef ik wel eens yoghurt monkey platter met vanalles avocado, krieltje v gister, beetje ei van mij

2 jaar geleden

Bananenbrood is echt een aanrader kun je makkelijk zelf maken en invriezen

2 jaar geleden

Avocado mixen met een beetje yoghurt en humus. Vind die kleine man van mij heerlijk!! Meestal geef ik daar dan brood bij. Huttenkase vind mijn zoontje ook heerlijk. Met wat stukje groente of fruit erbij. Beetje een kliederboel maar is een groot succes!

2 jaar geleden

Met broodbeleg variëren wij veel. Je kunt een broodje drenken in ei en dan bakken of een krentenbolletje geven.

2 jaar geleden

Vandaag een mijn zoontje 1 boterham met boter en appelstroop en 1 gebakken ei. Gisteren at hij bananenpannenkoekjes