10 Reacties

2 jaar geleden

Wat vervelend! Ik ben ook één keer 2 maanden geleden goed ziek geweest en daarna onze dochter. Ik kon echt niet voor mezelf zorgen laat staan voor onze dochter. Papa heeft alle zorg overgenomen en ik heb zeker 3/4 dagen op bed gelegen (Corona). Dus wij konden ook geen hulp inschakelen. Ik voelde me niet heel schuldig, want ze is bij papa in net zulke goede handen ❤️! Ze heeft gelukkig nog geen voorkeur, ze doet het bij ons alle 2 even goed. Toch raad ik je aan, lekker je rust te nemen en papa de zorg geven. Daar is hij ook papa voor! Beterschap

2 jaar geleden

Het ligt eraan welke dag het is als ik te ziek ben om te zorgen dan neemt paps het zeker over tenzij opa + oma kunnen oppassen of dat hij naar de opvang gaat..maar daar omheen zal hij t gros doen ja maar hoewel ik ook veel van de zorg op me neem, is het hier niet zo dat paps dat niet kan

2 jaar geleden

Bij ons neemt papa het over, maar de laatste keren waren we alle drie ziek dus verdelen we het. Ik geef borstvoeding, dus meestal trekken we ons dan samen lekker terug.

2 jaar geleden

Ik ben toevallig ziek... corona opgelopen. Hoe beroerd ik me ook voel ik zorg gewoon voor haar en ga rusten wanneer zij slaapt

2 jaar geleden

Waarom zou het kind naar oma gaan als je een partner hebt?? Slaapt kindje slecht bij papa of geef je hem geen tijd om het te proberen.

2 jaar geleden

Ze heeft toch ook een vader? Waarom zou de moeder alles moeten doen en als dat niet kan naar oma? Kom zeg, t is 2022!

2 jaar geleden

Papa neemt het ook over. Denk dat het meer een overbezorgd moedergevoel is. Ik hoor haar dan net iets langer huilen dan bij mij. Maar jullie hebben gelijk, papa verdient ook de ruimte ☺️

2 jaar geleden

Misschien dat het heel goed uitpakt en dat hij zo meer vertrouwd wordt met jullie dochter en ze een betere band krijgen? Dat was bij mijn man en dochter wel het geval. Ik ben een tijdje terug ook erg ziek geweest. Toen heeft mijn man een tijd alle zorg op zich genomen. Gewoonlijk doet hij ook veel, en hij heeft op dinsdag papadag met ons meisje. Maar meerdere dagen van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat is toch iets anders. Ik merkte daarna echt veel meer zelfvertrouwen bij hem, en ook dat onze dochter veel meer naar hem lachte. Heel mooi om te zien.

2 jaar geleden

Reactie op KJS

Misschien dat het heel goed uitpakt en dat hij zo meer vertrouwd wordt met ...
Wat mooi om te lezen! En fijn dat de band tussen vader en dochter door noodzaak zoveel beter is geworden.

2 jaar geleden

Reactie op Eems88

Wat mooi om te lezen! En fijn dat de band tussen vader en dochter door nood ...
dit kan ik ook echt aanraden in t begin deed ik automatisch alles gewoon meteen hop luier, hop slaapje, hop hop maar ik heb mezelf t huis uitgeschopt en liet het ze uitzoeken Toen ik weer ging werken hadden we de eerste twee maanden nog maar één dag, dus moest paps twee dagen thuis zijn met bubs Dat was echt reality check (wat ik allemaal deed en doe) en héél goed voor de bonding en ook zijn eigen rol als vader vinden! Dus ik zou zeggen lekker toegeven aan je misère (hoewel het voor jou erg vervelend is natuurlijk) het is goed voor de vader-dochter band. Hij doet het op zijn manier en die is ook goed 👍