18 Reacties
2 jaar geleden
Aaaahhh zo lief!
Mijn zoontje vertikt het nu nog, baba en papa gaat heel makkelijk en zegt ie ook na, maar mama dan kijkt ie alsof ik iets heel raars zeg 🤣❤
Ik wacht nog even af. Hij is 7.5 maand nu
2 jaar geleden
Hier was het vorige maand papapapapapa,dadadada. 2 weken terug mamamamama en sinds een week echt mama mama. Denk niet dat het al echt doelbewust is maar toch steeds mooi om te horen. Deze ochtend (we slapen samen) keek ze naar me en riep ze mama, mamaaaa, mamaa. Tot ik men ogen opendeed en een grote glimlach mocht ontvangen🥰
2 jaar geleden
Hier heeft ze vooral de w en b klank te pakken, dus baba en wawa gaan goed. De m is nog nergens te bekennen dus gok dat wij nog even moeten wachten op mama 😉
Maar ik kijk ernaar uit 💕
2 jaar geleden
Wow wat snel! Kan me niet voorstellen dat m'n dochter van 7 maand + 1 week al een woordje zou zeggen :')
2 jaar geleden
Hier kan hij al vrij lang mem (ik spreek fries tegen hem) zeggen, maar doet hij alleen wanneer hij moe/hangerig is 😅 hij is nu wel druk met papa oefenen. Dus de hele.dag door babapapabababpa
2 jaar geleden
Wauw wat lijkt me dat mooi en bijzonder! 😍
Kan niet wachten tot mijn kleine meid ook mama gaat zeggen! Toch een soort beloning voor al het zorgen ofzo haha.
Hier gilt ze voornamelijk nog van plezier maar nog geen enkel teken van woordjes haha 😂
2 jaar geleden
Reactie op wave
Hier is het ook 'mama mama mama' maar volgens mij snapt hij nog niet wat hi ...
Hier ook ja, haha! 🙈 Soms floept er ook iets uit dat lijkt op papa, opa en oma. Maar zijn vooral geluiden geloof ik…
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Jaaaaaa hier nu ook 🥰 ik dacht nog, ik hoor spoken, maar vanmorgen zei mij ...
Oh geweldig hè! Zo leuk! Geniet ervan 🥰!
2 jaar geleden
Onze dochter zegt tijdens het spelen bababa wawawa en als ze papa aankijkt is t echt papapapa
En wanneer ze huilt is t mammammmammm 😂
Ik hoor t al… een papa’s kindje hier 🤣
2 jaar geleden
Die van mij heeft tot nu toe alleen nog papa gezegd😂 ik dacht vanmiddag een mama te horen maar weet het niet zeker
2 jaar geleden
Ook zegt hij vaak hey, hai en nee, dit laatste vooral als hij boos is😂