9 Reacties
2 jaar geleden
Onze zoon draag 80/86 komt inderdaad overeen met 12 tot 18 maanden. Sommige kleding is net te groot en sommige kleding al wat krap. Rompers zij nu 86/92. Hij is net 7 maanden
2 jaar geleden
Mijn zoontje is 6,5 maand en heeft maat 92, dat is 18-24 maanden. Ik zou dus niet naar die groepen kijken maar naar de maattabellen per merk. Ook dat blijft lastig, maar iets betrouwbaarder. Hij weegt rond de 11kg en is denk ik zo’n 75cm. Dat haalt menig kind van 7 maanden niet, dus die groepen stellen niks voor..
2 jaar geleden
Mijn zoontje is dan juist weer wat kleiner en draagt nog 68-74. Is bijna 7 maanden, ruim 8,5 kg en 68 cm. Groot uitvallende 68 pst nog wel en 74 is vaak net te ruim. Ik doe altijd de kleding over elkaar heen leggen en dan zo kijken hoe het zit. Het ene kledingstuk is de andere niet.
2 jaar geleden
Het wisselt zo per merk! Even uittesten.
Ted is 74cm en 9,4kg nu, draagt 74/80. Ik heb voor het grootste gedeelte Zara, Petit Bateau, Feetje en Liewood. Valt allemaal ‘normaal’ voor zijn lengte
2 jaar geleden
Dat is soms zo lastig. Echt beter om naar je kindje en zijn/haar lengte te kijken. Onze dochter is 7 maanden en draagt nog 56/62 terwijl dit voor t/m 4 maanden is.