Hallo mama’s,
Wij hebben een Aerosleep matras en topper van. Na 1 maand gebruiken toen ik gisteren de hoeslaken uit gedaan heb ik gezien dat het zwart gekleurd is😳
Herkent dit iemand?
Uhm, dit is voor het wassen neem ik aan toch? Zijn gewoon ligplekken/melk/kots/zweet denk ik! Zelf heb ik dit nooit gezien maar ik was ook zijn hoeslaken om de paar dagen door het melk/kots/zweet dus wellicht vaker wassen? Zou niet weten wat het anders moet zijn!
Ik heb het verkeerd gelezen sorry! Ik begreep eruit dat de verkleuring op het hoeslaken zat! Wellicht is het een productie fout? Ik zou even contact opnemen met de winkel waar u het heeft gekocht, lijkt me niet normaal en ik heb ook een matras en topper van aerosleep voor ons kindjes en die hebben dit allebei niet!
Hier precies hetzelfde, gaat er met wassen niet uit maar dan centreert het zwarte meer bij elkaar. Heb het idee dat het mss komt van stof van de slaapzak ofzo? Is alleen op de plek waar zijn billen liggen. Ben benieuwd wat Aerosleep ervan zegt!
Wij zijn sinds 2 weken heel erg ziek (zwaar verkouden) in bed, daardoor kon ik tot nu toe de klantenservice niet bellen… mijn excuses…
Mijn stem is vandaag een beetje terug en hoop dat ik kan bellen…
Is dit geen schimmel? Dat kan namelijk heel gevaarlijk zijn..
Tip voor schoonmaken matras: Maak vlekje vochtig met water. Dan er wat keukenzout overheen en laat het even intrekken. Vervolgens kun je met de stofzuiger en vochtige doek het keukenzout verwijderen. Voor je het weet zijn de vlekken verdwenen!