17 Reacties

2 jaar geleden

Uhm, dit is voor het wassen neem ik aan toch? Zijn gewoon ligplekken/melk/kots/zweet denk ik! Zelf heb ik dit nooit gezien maar ik was ook zijn hoeslaken om de paar dagen door het melk/kots/zweet dus wellicht vaker wassen? Zou niet weten wat het anders moet zijn!

2 jaar geleden

Reactie op jaim1

Uhm, dit is voor het wassen neem ik aan toch? Zijn gewoon ligplekken/melk/k ...
Ik was altijd de hoesakens. De topper heb ik nog nooit gewassen. Ik geef in de bed geen voeding en onze kleine kots ook niet. Daarom was ik verbaasd.

2 jaar geleden

Ik heb het verkeerd gelezen sorry! Ik begreep eruit dat de verkleuring op het hoeslaken zat! Wellicht is het een productie fout? Ik zou even contact opnemen met de winkel waar u het heeft gekocht, lijkt me niet normaal en ik heb ook een matras en topper van aerosleep voor ons kindjes en die hebben dit allebei niet!

2 jaar geleden

Ik was de mijne om de 2 dagen ook ik heb hier last van!

2 jaar geleden

Reactie op jaim1

Ik heb het verkeerd gelezen sorry! Ik begreep eruit dat de verkleuring op h ...
Goeie tip. Zal ik morgen contact opnemen. Dank je wel

2 jaar geleden

Dit hebben wij ook een beetje! Laat je weten als je contact hebt gehad en wat ze er van zeggen?

2 jaar geleden

Ik volg 😇

2 jaar geleden

Ik volg ook !

2 jaar geleden

Ik heb nog geen tijd gehad om met de klantenservice te bellen… Ik kaat jullie weten 🤗

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, gaat er met wassen niet uit maar dan centreert het zwarte meer bij elkaar. Heb het idee dat het mss komt van stof van de slaapzak ofzo? Is alleen op de plek waar zijn billen liggen. Ben benieuwd wat Aerosleep ervan zegt!

2 jaar geleden

Is hier al een update over ivm klantenservice ? 🤗.

2 jaar geleden

Misschien helpt het om het eens goed uit te zuigen met de stofzuiger. Ooit eens last gehad van pluis tussen de gaatjes.

2 jaar geleden

Wij zijn sinds 2 weken heel erg ziek (zwaar verkouden) in bed, daardoor kon ik tot nu toe de klantenservice niet bellen… mijn excuses… Mijn stem is vandaag een beetje terug en hoop dat ik kan bellen…

2 jaar geleden

Is dit geen schimmel? Dat kan namelijk heel gevaarlijk zijn.. Tip voor schoonmaken matras: Maak vlekje vochtig met water. Dan er wat keukenzout overheen en laat het even intrekken. Vervolgens kun je met de stofzuiger en vochtige doek het keukenzout verwijderen. Voor je het weet zijn de vlekken verdwenen!

2 jaar geleden

Is hier al duidelijkheid over ?

2 jaar geleden

Is hier al duidelijkheid over ?
Volgens mij niet ik heb gewoon andere hoezen gehaald