33 Reacties
2 jaar geleden
Hoeveel water drinkt hij ongeveer overdag? Mijn zoontje wilt ook geen fles meer, vind het lastig. Wat geef ik hem voor het naar bed gaan…de ochtendfles gaat ook steeds moeilijker dus maak ik pap.
2 jaar geleden
Wij zijn sinds 3 dagen ook gestopt met de avond fles kleine man is bijna 11 maanden maar hij krijgt gewoon genoeg eten en drinken overdag
2 jaar geleden
Hier wilt ze ook ineens sinds 2 dagen haar avondfles niet meer… als ik het dan af en toe nog probeer wordt ze echt driftig gewoon… dus nu al 2 nachten zonder en het gaat best goed… misschien weer een fase ?🤦🏼♀️
2 jaar geleden
Reactie op Mila69
Hij wordt hier ook echt boos als ik het alsnog aangeef. Duwt de fles boos w ...
Bizar hè… ik geef haar nu ‘s ochtends een broodje en die zit er zo in🙈 ik had een folder van het consultatiebureau gekregen en daar stond ook dit. Dus het klopt wel Hahah
2 jaar geleden
Hier 10 maanden en nog 3 flessen! Gaan niet allemaal meer op, maar klein laagje nog over. Vind het lastig..
2 jaar geleden
Hier ook sinds een aantal dagen. Krijgt nu wel al een week in de ochtend een fles extra vanwege 6(!!!) doorkomende tandjes..
Krijgt nu in totaal 3 flessen, normaliter 2.
Zolang ze goed eten en drinken verder, zou ik me er niet zoveel zorgen over maken.
Onze dochter drinkt nu voor het slapen een hoop water. Wellicht dat proberen?
2 jaar geleden
Jeetje, wij zijn echt sinds kort met pijn en moeite over gegaan naar 3 flessen. Ze drinkt water niet heel goed… wil het vaak niet of drinkt en spuugt het dan weer uit. Tot ze beter water drinkt kunnen we niet verder afbouwen lijkt me. Tips zijn welkom!
2 jaar geleden
Hier zitten we op drie flessen maar heb ik ze nu afgebouwd naar 150ml per keer. Bij onze zoon (nu drie jaar) liet ik gewoon een fles vallen maar onze dochter nu is wel gehecht aan haar flessen en drinkt lang niet zoveel tussendoor. Dus nu bouw ik de hoeveelheid steeds een beetje af en dat werkt goed! :)
2 jaar geleden
Reactie op MeerieVonk
Jeetje, wij zijn echt sinds kort met pijn en moeite over gegaan naar 3 fles ...
Wij kregen als tip van het cb om steeds hetzelfde aan te bieden dus niet te wisselen tussen bijvoorbeeld water en thee maar eentje kiezen. En ze adviseerde thee omdat ze toch meer gewend zijn aan warm drinken. En ze zei dat als je melk blijft geven, ze dus ook geen reden hebben om iets anders te drinken? Maar dat vind ik ook moeilijk hoor. Zeker als het warmer weer is 😏
2 jaar geleden
Reactie op pleh
Oeps, hier nog steeds 3-4 flessen met 10 mnd. Eet s ochtends en s middags w ...
Wij geven ook nog drie volle flessen hoor! Helemaal prima lijkt me 😊
2 jaar geleden
Reactie op pleh
Oeps, hier nog steeds 3-4 flessen met 10 mnd. Eet s ochtends en s middags w ...
Hier ook zo! Komt wel goed hoor