433 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter heet Eveline. Als deze kleine een meisje geweest zou zijn zou ze Rosalie geheten hebben. Beide afgekort met een roepnaam. Eefje en Roos.

3 jaar geleden

Wij verwachten ook een meisje en gaan haar Jessa noemen!💞💓

3 jaar geleden

Ik neig vaak naar Engelse namen. Mijn dochters heten Lynn, Amy, Marly, Nova en Haily.

3 jaar geleden

Ons dochter heet Eleonora. Nog enkele namen uit onze omgeving: Ayska, Iyani, Elize, Ella-June, Nikita, Fieke, Chelsey, Milena, Ella, Milla, June, Lilo, Nalini, Angel, Elissa, Alexia, Emma, lana, luna, Ksenia, Anoushka, marishka, Aaliyah, kyarah, Ayla. Als onze zoon een dochter had geweest had het en Layla geweest.

3 jaar geleden

Onze dochter heet Laura. We hadden ook op het lijstje staan maar die we nu niet meer gaan gebruiken: Hailey Aimee (uitspraak Amy) Emily Eva Vera Kira

3 jaar geleden

Wij gaan voor Lize / Lise (nog wat discussie over de spelling)! ☺️ Verder hadden we Sophie en Suus nog op het lijstje staan. M’n zusje heet Jade, dat vind ik ook een hele mooie naam (helaas al in gebruik in de familie)

3 jaar geleden

Als wij een meisje krijgen noemen we haar Andrea Jade. Andrea is wel bijzonder voor ons, aangezien dit de naam is van het kindje wat mijn ouders voor mij gekregen hebben, helaas veel te vroeg geboren en na 1 uur overleden. Maar wij mogen de naam nu gebruiken 😊❤

3 jaar geleden

Als wij een meisje kregen ging ze Lola heten. Maar het is een boy 💙💙

3 jaar geleden

Op mijn lijstje staan nu de namen: Bente, Rodhé, June, Fenne en Yuna

3 jaar geleden

Een vriendin heeft haar meisje Nomé genoemd. Vind ik ook zo mooi!

3 jaar geleden

Onze kleine meid gaat Faye heten. We zaten tussen ; Fay(e), Fenna en Vajèn.

3 jaar geleden

Oo inderdaad zo lastig! Wij hebben al 2 meiden: Ivy en Demi. Nu nr3 ook een meisje is moeten we ook goed zoeken🙈 Hopelijk hebben jullie leuke inspiratie namen 😁

3 jaar geleden

Onze dochter gaat Scottie Lavie heten 💖

3 jaar geleden

Jaaa moeilijk he! Was zo blij om na twee jongens de meisjesnamen in te duiken maar kan niet kiezen: noor, bo, phileine, isabel, julia. Mooie namen in mijn omgeving: annelot, emilia, madelijn, julie, anne.

3 jaar geleden

Wij gaan ons meisje Charlie Mae noemen 💗

3 jaar geleden

Jaaa moeilijk he! Was zo blij om na twee jongens de meisjesnamen in te duiken maar kan niet kiezen: noor, bo, phileine, isabel, julia. Mooie namen in mijn omgeving: annelot, emilia, madelijn, julie, anne.

3 jaar geleden

Wij hebben al drie dochters met de namen: Isa, Anna & Mila. Nu is dochter nummer vier onderweg..... we zijn er al helemaal uit! Maar ik houd die naam nog even hoor mezelf 😉

3 jaar geleden

Wij twijfelden tussen Valerie, Eva en Anna. Mijn dochter heeft de naam Anna Valerie gekregen. Nu zijn we ook niet uit over een meisjesnaam... we weten pas bij de geboorte wat het wordt, dus we moeten wel iets verzinnen 😋 Eva is al in gebruikt genomen door iemand anders in de familie 🙂

3 jaar geleden

Ik vind korte meisjesnamen leuk: Ella/Ellie, Eva, Hanna, Liv, Elin

3 jaar geleden

Reactie op Raeven

Ik neig vaak naar Engelse namen. Mijn dochters heten Lynn, Amy, Marly, Nov ...
Wauw dit zijn echt prachtige namen. Die zet ik op mijn lijstje! Neig zelf ook erg naar Engelse namen.