433 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op enna87

Hi meiden, Wij komen nog niet uit de naam van onze dochter. Nu vinden we P ...
Ik vind Puck juist een hele leuke naam! Ik zit zelf in het onderwijs en merk dat kinderen met iedere naam wel iets geks kunnen bedenken..

3 jaar geleden

Yaura, Sophi, Maze, Lumen, Amelia, Zola, Demi, Elin, Nova(h), Ava, Meave

3 jaar geleden

Vandaag 37 weken.... en natuurlijk zijn we niet eens over de naam🤣... ik vind Fèline heel leuk maar mijn man dus niet. Hij vind Manoa leuk. Nu begin ik te twijfelen😭

3 jaar geleden

Reactie op Danielle2710

Vandaag 37 weken.... en natuurlijk zijn we niet eens over de naam🤣... ik v ...
We krijgen een meisje trouwens🙈

3 jaar geleden

Reactie op Danielle2710

Vandaag 37 weken.... en natuurlijk zijn we niet eens over de naam🤣... ik v ...
Hier ook tot 2 weken terug niet eens. Toen gewoon alle anamen die we hadden opzij gezet en samen een namensite doorgespit. Hadden na 2 uurtjes 5 nieuwe namen en zijn er nu eigenlijk wel uit. Nog een kleine twijfel met een andere naam... Maar over beide namen allebei een goed gevoel :)

3 jaar geleden

Reactie op Danielle2710

We krijgen een meisje trouwens🙈
Persoonlijk vind ik Fèline mooier. Weet natuurlijk niet wat de namen zijn van de andere kinderen. Bij ons is de twijfel tussen Philou of Sophie. Dilemma 1 is Philou nog leuk als ze ouder is en dilemma 2 is dat Sophie een top 10 naam is

3 jaar geleden

Reactie op Pippa90

Persoonlijk vind ik Fèline mooier. Weet natuurlijk niet wat de namen zijn v ...
Sophie! Het is dat mijn nichtje zo heet, maar anders had ik dat zeker gekozen. Wil liever ook geen top10 naam maar voor Sophie maak ik een uitzondering. Philou vond ik ook heel leuk, maar zat een beetje met het zelfde gevoel als jullie. Betekenis in het Frans ook niet zo super (al schrijf je dat met een f) maar in het Grieks schijnt het 'vriend' te betekenen en dat is juist wel weer heel mooi! Ik heb nu dus een nichtje dat Sophie heet, maar ken verder geen 1 Sophie, dus die top10 is ook maar relatief. Gewoon kiezen wat je mooi vindt!

3 jaar geleden

Reactie op Pippa90

Persoonlijk vind ik Fèline mooier. Weet natuurlijk niet wat de namen zijn v ...
Onze eerste dochter heet Mila. Die keuze hadden wij al gemaakt voordat wij zagen dat het een top 10 naam is. Wij kenden (en kennen nog steeds) niemand met die naam. Het past bijzonder goed bij onze dame en omdat ie zo populair is vinden veel mensen het een leuke naam. Ik heb zelf niet een enorm veel voorkomende naam, maar toch 2x bij naamgenootjes in de klas gezeten. Ik heb daar nooit over nagedacht als kind, vond het prima. Laat je niet teveel leiden door wat anderen vinden/denken/doen. Geef haar een prachtige naam om trots op te zijn 🙂

2 jaar geleden

Onze dochter heet Fiene

2 jaar geleden

Lune 💖

2 jaar geleden

Ninthe 💗

2 jaar geleden

Louise 🥰

2 jaar geleden

Onze dochter heet Liyah!

2 jaar geleden

Yenthe heet onze dochter

2 jaar geleden

Reactie op esmeeraaf

Louise 🥰
Leuk! Dat is mijn 4e naam.

2 jaar geleden

Onze dochter heet Tyrza

2 jaar geleden

Wij hebben onze dochter Hannah genoemd 😊

2 jaar geleden

Avalyn heet ons meisje💕

2 jaar geleden

Onze pasgeboren dochter heet Thelma!

2 jaar geleden

Onze dochter heet Flore 💕