433 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op mamaincalifornie

Jaaa moeilijk he! Was zo blij om na twee jongens de meisjesnamen in te duik ...
Leuke namen hoor 💗 Onze zoon heet Julius, onze kat Bo, ons nichtje Noortje... Isabelle vond ik zelf erg mooi voor ons meisje in de buik maar mijn vriend heeft daar een verkeerde associatie mee.. nu een andere prachtige Franse klassieke naam gekozen waar we allebei weg van zijn

3 jaar geleden

Reactie op Stéphanie91

Onze kleine meid gaat Faye heten. We zaten tussen ; Fay(e), Fenna en Vajèn ...
Ik vind dat je de leukste van de 3 hebt gekozen 🙌🏻💗

3 jaar geleden

Marle Amy Tess Lynn Evi Romy Jacky Mila

3 jaar geleden

Ik vind dat je de leukste van de 3 hebt gekozen 🙌🏻💗
Dankjewel 💗

3 jaar geleden

Wij krijgen een jongen maar dit waren onze mogelijke meisjes namen; Nia Meave Gwen Megan Kristi Quinn

3 jaar geleden

Hier op het lijstje: Milou, Julia, Vajèn, Fien. We hebben al een dochter, Myrthe

3 jaar geleden

Wij zitten nog tussen: Lauren Laure - Maie (spreekt uit als mee😂) Liv (bedacht mijn dochtertje 💖) De doopnaam wordt: Janoa

3 jaar geleden

Reactie op Eknein-

Onze dochter heet Laura. We hadden ook op het lijstje staan maar die we nu ...
Hahaha! Wij hebben Aimée ook op ons lijstje staan. Maar dan echt als Aij-mee uitspraak 🙈 Romee vind ik ook heel mooi! Er zijn zoveel mooie namen! Maar het allerlastigste is om er samen over eens te zijn! 🤣

3 jaar geleden

Wij gaan haar Faye noemen💖 Onze 2 zoons heten Levi en Dante. Voluit zal ze Faye Eline Janine heten (vernoemd naar oma en overgrootoma).

3 jaar geleden

Reactie op LisanneMaria

Wij gaan haar Faye noemen💖 Onze 2 zoons heten Levi en Dante. Voluit zal ze ...
Leuk, hier ook Faye. Zie ook bij jouw foto's van de Poort, mag ik vragen waar je vandaan komt?🤗

3 jaar geleden

Reactie op Rose89

Wauw dit zijn echt prachtige namen. Die zet ik op mijn lijstje! Neig zelf o ...
Leuk! Mijn zoon heet Dean. Nu wordt het na alle meisjes weer een zoon, maar daar een naam voor verzinnen blijkt nog best lastig hahaha.

3 jaar geleden

Onze dochter heet Rosa, daar waren we toen snel uit. Maar nu vind ik het ook super moeilijk... Mooie en originele meisjesnaam in mijn omgeving vind ik Tori. Kan ik niet gebruiken maar misschien vindt iemand hier het mooi ;) Ik blijf meelezen...

3 jaar geleden

Weet iemand nog mooie Franse meisjesnaam? Ons meisje krijgt namelijk een Franse achternaam. Helaas kunnen we de naam Julliët niet gebruiken. Iemand nog ideeën 😃

3 jaar geleden

Op dit moment gaan wij voor Mila. Maar er kan nog zoveel gebeuren de komende maanden. Dus wie weet verandert het nog. 💕

3 jaar geleden

Leuke namen hoor 💗 Onze zoon heet Julius, onze kat Bo, ons nichtje Noortje ...
Haha als het een jongen was was het julius geworden. Ik heb al een Jip en een Pelle. Isabel vind ik ook heel mooi. Benieuwd naar jullie naam!

3 jaar geleden

Wat vinden jullie van de naam Lieva? Ook denken we aan de namen, Yara / Amelie

3 jaar geleden

Reactie op Pippa90

Weet iemand nog mooie Franse meisjesnaam? Ons meisje krijgt namelijk een Fr ...
Ik ken een Franse Karine en de namen Olivia, Christine en Amélie heb ik weleens gehoord.

3 jaar geleden

Delana Lilly

3 jaar geleden

Reactie op Pippa90

Weet iemand nog mooie Franse meisjesnaam? Ons meisje krijgt namelijk een Fr ...
Colette Polette Celeste

3 jaar geleden

Wij hebben momenteel Riven Novée 🥰