433 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter heet shaelynn☺️

3 jaar geleden

Wij gaan voor Dewi of Jaydi ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Pippa90

Weet iemand nog mooie Franse meisjesnaam? Ons meisje krijgt namelijk een Fr ...
Celine vind ik heel mooi

3 jaar geleden

Ik vindt Indy een mooie meisjesnaam... Het is dat ik en mijn man knetterende ruzie hebben met een Lindy anders had ik deze naam misschien gekozen

3 jaar geleden

Reactie op Pippa90

Weet iemand nog mooie Franse meisjesnaam? Ons meisje krijgt namelijk een Fr ...
Manon, Cécile, Elodie,...

3 jaar geleden

Wij hebben een aantal namen op lijstje staan. Judith Sanne Sophie Danique Annick Julia Zodra we weten wat het wordt kunnen we echt gaan kiezen. Jongensnamen hebben we wat meer moeite mee.

3 jaar geleden

Feline Jara Iara Reena

3 jaar geleden

Reactie op Lienworld

Manon, Cécile, Elodie,...
Voor het eerst dat ik onze gekozen naam voorbij zie komen. Als het een meisje word gaan wij voor Elodie✨

3 jaar geleden

Reactie op Pippa90

Weet iemand nog mooie Franse meisjesnaam? Ons meisje krijgt namelijk een Fr ...
Romée of Rhodé

3 jaar geleden

Als wij een meisje hadden mogen verwachten werd het Elin 💗

3 jaar geleden

Lynn, Julie, Lenthe, Lauren, Roos staan op ons lijstje

3 jaar geleden

Mijn dochter noemt Féline, daarnaast vind ik Estelle of Céleste heel mooi 💗

3 jaar geleden

Reactie op mamaincalifornie

Haha als het een jongen was was het julius geworden. Ik heb al een Jip en e ...
Ik vind een stoere schattige naam wel passen bij Pelle en Jip... bijvoorbeeld Noortje...

3 jaar geleden

Onze dochter heet Elise. 🥰 Als ons volgende kindje een meisje is, dan hebben we onder andere op het lijstje Isabelle, Rosalie en Fleur. 😁

3 jaar geleden

Amalia ,Elena, Lauren of Suri.

3 jaar geleden

We hebben gekozen voor zahra

3 jaar geleden

Reactie op Carola35

We hebben gekozen voor zahra
Mooie naam 😍 wist je dat dit ook een islamitische naam is met de betekenis: bloem en stralende schoonheid?

3 jaar geleden

Onze dochter heet Romée Julia, ons 2e meisje gaat Fleur heetten. Alleen zijn we nog op zoek naar een 2e naam, wij vinden Fleur Elise mooi alleen zijn bang dat mensen een link gaan leggen naar het liedje für elise en nu twijfelen we over de 2e naam.. help 😅

3 jaar geleden

Reactie op helloyou

Onze dochter heet Romée Julia, ons 2e meisje gaat Fleur heetten. Alleen zij ...
Ahh joh lekker belangrijk... onze zoon heet Julius Jasper (tja wij vonden Julius een nou eenmaal een prachtige naam en z’n papa heet Jasper) er is toch een bekende kok ‘Julius Jaspers’ nou en... en wanneer spreek je die 2e naam nou uit.. zelden.... en als mensen een link leggen.. maken ze er wellicht een leuk/lief grapje over... dus lekker doen.. is toch een mooie naam zo Fleur Elise

3 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor Lilly