433 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op belle.klaver

Wij hebben gekozen voor Lilly
Heel leuk!!! En schattig... zo noemde ik ooit mijn eerste pop 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Pippa90

Weet iemand nog mooie Franse meisjesnaam? Ons meisje krijgt namelijk een Fr ...
Wij kiezen voor Elodie als het een meisje is! Nog andere namen: Julie (mijn naam;)), amélie, zoé, cloé, marielou, louise

3 jaar geleden

Reactie op chilipepper

Wij kiezen voor Elodie als het een meisje is! Nog andere namen: Julie (mij ...
Leuke namen! Julie heet mijn partner zijn nichtje al helaas 😄. Amélie lijkt ons er leuk alleen een ander nichtje heet Emmie. Zou dat niet te veel op elkaar lijken..

3 jaar geleden

Mijn dochter gaat Nive heten🥰

3 jaar geleden

Als het bij ons een meisje word dan gaat ze maci heten 🥰 onze dochter heet sophie.

3 jaar geleden

Luna, Sterre en Nova waren onze opties

3 jaar geleden

Reactie op helloyou

Onze dochter heet Romée Julia, ons 2e meisje gaat Fleur heetten. Alleen zij ...
Je kan er ook Fleur Eliza/Elisa van maken, dan zal je die associatie nog minder hebben. Maar ik zou mezelf daar eigenlijk niet veel van aan trekken.

3 jaar geleden

Een tweede jongen onderweg, maar de meisjesnamen die ik leuk vind en op mijn lijstje staan zijn: Saar, Fien, Noor, Soof, Suus, Roos, Pien, Luus, Juul. Allemaal namen die niet afgekort kunnen worden. Zo ook mijn jongensnamen gekozen.

3 jaar geleden

Reactie op baby2309

Mijn dochter gaat Nive heten🥰
mooi!!!

3 jaar geleden

Ik vind een stoere schattige naam wel passen bij Pelle en Jip... bijvoorbee ...
Haha dat is mijn nummer 1 maar manlief is niet overtuigd. Ik zou noor/noortje echt heel graag willen! Mss wordt het Bo. Ook leuk.

3 jaar geleden

Ik had als ik een meisje kreeg haar heel graag Bowie genoemd. Maar mijn partner vertelde me in het begin van onze relatie al dat hij de hond van zijn ex zo genoemd had. Why??

3 jaar geleden

Ik vind Juliette , julí, Sophie en Olivia heel mooi maar dit zijn veel gebruikte namen in onze omgeving en dat vind mijn man helaas niet zo leuk daarom hebben wij gekozen voor Lilly en Elize

3 jaar geleden

Reactie op chilipepper

Wij kiezen voor Elodie als het een meisje is! Nog andere namen: Julie (mij ...
Wat grappig, dat is ook onze meisjes naam! Zie die echt heel weinig voorbij komen, toch toevallig nog iemand dus haha!

3 jaar geleden

Wij vinden het ook heel erg moeilijk. Had ik niet verwacht eigenlijk.. Ik vind Luna-Tess heel mooi, maar mijn man niet en het ligt ook wel gevoelig.

3 jaar geleden

Onze dochter gaan we Nova noemen ☺️

3 jaar geleden

Reactie op helloyou

Onze dochter heet Romée Julia, ons 2e meisje gaat Fleur heetten. Alleen zij ...
Haha nee joh, zou ik mij geen zorgen om maken! Gewoon doen! Ik zou eerder de link Romeo&Julia maken bij je eerste dochter 😉

3 jaar geleden

Hier ook nog aan het zoeken naar de perfecte naam voor ons meisje. Namen die we nu beide mooi vinden zijn: Jente Marin Maren Esri (mn man) Ysri (ik)

3 jaar geleden

Reactie op kimberlygunter

Wij verwachten ook een meisje en gaan haar Jessa noemen!💞💓
Leuke naam!!

3 jaar geleden

Wat vinden jullie van de naam; Ranomi?

3 jaar geleden

Reactie op ZvdB

Onze dochter heet Elise. 🥰 Als ons volgende kindje een meisje is, dan he ...
Wat grappig! Ik heet Rosalie, mijn zusje Isabelle en onze dochter gaat Elize heten Hahah! Toevallig