14 Reacties
2 jaar geleden
Hier nog zo 1 ja 🤣
M'n zoontje heeft de prullenbak ontdekt🥲. Laatst zat ie heel lief in een hoekje komkommer te eten, het duurde een paar seconde voor ik doorhad dat ik die niet gegeven had. Ik zag toen ook dat er nog plastic op zat en hij die uit de prullenbak had gepakt hahahahhha.
En vandeweek zat ie hele tijd raar geluid te maken alsof hem iets dwars zat, maar ik zag zo gauw niks in z'n mond, eindstand had ie dus een schil van ui in z'n mond🥲🤣, dat kreeg die dus niet doorgeslikt.
2 jaar geleden
Haha, culinaire avonturiers. Hier ook zo een, zal wel goed voor de weerstand zijn 😜. Hier is de tussenstand een kattenbrokje, een kledinglabel, een touwtje (geen idee waar die vandaan kwam) en een strootje. De eerste heeft ze vrolijk opgegeten en de rest kon ik nog voorzichtig uit haar mond vissen.
2 jaar geleden
Hier valt het nog mee met 9 maanden alleen gras, corbo (gedroogde maisbinnenkant, ofwel bodembedekking van de vogelkooi) en vogelzaad. Hebben maar 20 valkparkieten in de woonkamer wonen 🤣😝.
Voordeel die kleine man leert nu al vegen en stofzuigen 🤣. Hij mag niet op de vloer voordat er minstens geveegd is. Als mama klaar is mag Ben het overdoen met de minibezem of stofzuiger 🤣🥰❤️.
2 jaar geleden
De brokken van de kat, van de hond en zelfs een paardenbrok 😵💫
Een wesp die ze eerst doodgeknepen heeft en daar 2x door gestoken was.
Zand en modder
Paardebloem
En t ergste vind ik nog wel een cigarette peuk die iemand hier in de tuin had uitgemaakt en gewoon heeft laten liggen. Die persoon kreeg mamabeer op bezoek en de peuk is handig weer bij de originele eigenaar terug gekomen
2 jaar geleden
We doen ontzettend ons best om de vloer vrij te houden maar het is toch al twee keer gebeurd dat hij iets in zijn mond stopte, moest kokhalzen en daardoor overgeven. En dan heb ik het over hele kleine dingetjes, niet groot genoeg om de luchtpijp te blokkeren. Zo zielig hoe hij helemaal in paniek raakt omdat hij dan even niet kan ademen van het overgeven. Papa nog meer in paniek en NOG overbezorgder geworden..
2 jaar geleden
Wij waren bij vrienden op bezoek, zij hadden een kindje van 5. Het meisje had een hut op haar kamer, en daar mocht je alléén naar binnen met een sticker op je hand. Dus wij allemaal een sticker.
Vlak daarna met de auto naar huis vertrokken.
Anderhalf uur later haal ik onze dochter uit de auto. Ik dacht dat ze een nieuw tandje had, want er zat iets wits in haar mond.
Had ze dus al die tijd een halve sticker in haar mondje 🤦.
2 jaar geleden
Viltjes voor meubels soepel over de vloer te laten schuiven, die dan op een of andere manier wat “los” zijn gekomen en ze die eraf peutert en dan in der mond stopt.
Een dode vlieg, kon nog net uit haar hand pakken.
Een doekje waar ik net haar snot mee had afgedaan pakte ze af en stopte ze in der mond 🥹
2 jaar geleden
Zand (flink wat happen, maarja zand schuurt de maag zeggen ze)
ook een dode vlieg
rondslingerende badslippers van papa en mama
papieren etiketten, plastic zakjes
neuszuigertje
schelpen
De hoekbeschermers van de tafel
tv kastje van kpn
Ontkoppelde kabels
Maar ik ben er (meestal) vroeg bij, ze verraad zichzelf door inderdaad hmmm of mjam te zeggen.
Enige probleem is, omdat ik altijd “nee, BAH!” zeg, denkt zij nu dat bah iets van “hap” betekent.
Dus als ik bah zeg, wil ze het juist eten; als ze fruit of brood eet en ze zegt “bah” wil ze nog een hap😭
2 jaar geleden
Reactie op lrbntm
Zand (flink wat happen, maarja zand schuurt de maag zeggen ze)
ook een dode ...
Jaaaa hier ook dat BAH. Heb niet het idee dat ze dat koppelt aan iets vies. Integendeel! 😄